TripAdvisor
Søk

“Litt tørr burger”
Anmeldelse av Pier 41 Cafe - STENGT

Pier 41 Cafe
Beskrivelse: Her hvor elv møter hav kan du hygge deg ute sommerstid, men som nyter hva ganen og magen måtte behage til akkompagnement av bølgeskvalp. Eller du kan trekke innendørs og uansett hvor du sitter hos oss, får du en panoramautsikt som om du skulle befinne deg i et levende prospektkort. Så ta med deg kolleger, venner, barn og barnebarn og kom! På menyen har vi kaker, muffins, italiensk kaffe og is. Til middag tilbyr vi italiensk pizza og spansk tapas samt mexikansk mat.
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Jeg har vært og spist på denne restauranten før, men stort for å ta en øl med kollegaer etter jobb. Denne gang gikk vi ut hele avdelingen. Menyen var relativt enkel og utvalget av vin var relativt tynt. Mitt valg falt på en burger med blåmuggost. Den ble servert med pommes Frites. Begge deler var stekt litt for lenge og som gjorde burgeren tørr og pommes Fritesen hard. Det var en relativt stor porsjon. Utvalget av vin var dårlig. Kun to typer rødvin er for dårlig. Jeg kommer sikkert tilbake, men ikke for å spise.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, TomS417

Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Bestilte Glutenfri burger, ble levert på bordet som glutenfri av servitør, etter å ha spist halve burgeren påpekte en annen på bordet at brødet var identisk som andre vanlige brød, fikk ny burger med glutenfritt brød og unnskyldning, men her har ikke betjeningen kontroll på allergi, hva hvis det hadde vært dødelig nøtte allergi?

Dato for besøk: januar 2019
Takk, FrodeW
Anmeldt 28. mai 2018

Besøkte Pier 41 en søndag ettermiddag for lunsj sammen med barn og svigerforeldre. Maten var god - både chevre toast, cæsar sandwich og burgere (både til barn og voksne) var fint tilberedt og gode på smak. Men de manglet mange råvarer og kunne bare lage halvparten av rettene på menyen. Og drikkemenyen sto nesten enda verre til med.

Servicen var også helt elendig - ikke et bittelite smil var å se. Mistenker at det er stor variasjon på servitørene siden andre har hatt et positivt inntrykk.
Kun maten som redder tre stjerner for denne opplevelsen.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, GunS799
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Tomt lokale og variabel mat med gjentatt påminnelse om stengetid

Forvillet oss inn på feil sted på jakt etter mat før besøk på Telenor Arena, og fant en hyggelig ansatt og en helt grei meny. Ingen andre gjester på stedet. Bestilte tre forskjellige burgere og en fiskesuppe

Fiskesuppen var fra god til helt Ok, men en av tre burgere var brent og uspiselig. Beklageligvis er det sånn at mange av oss fremdeles syns det er ubehagelig å klage, selv om burgeren kostet nesten 250 kr.
Jeg prøver derfor her: Slutt å server brent mat! Dette må kokken ha sett!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 746tanjai
Anmeldt 9. oktober 2017 via mobile enheter

Pier 41 cafe er en hyggelig cafe / restaurant på Lysaker Brygge. Flott beliggenhet og fin utsikt. Godt meny-utvalg både til små og store. Mine barn spiste kjøttboller mens jeg valgte omelett, alle var svært godt fornøyd. I tillegg tilbys det både kaker og is

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Iversmann