“Koselig! ”
Anmeldelse av Hagestua

Hagestua
Vurdert som nr. 8 av 11 Restauranter i Son
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Stedet er koselig, laidback og har knallgode rekesmørbrød! Koselig uteservering, greie priser og fine omgivelser midt i Son. Har vært her mange ganger og har alltid vært fornøyd. Det er ikke en restaurant på linje med de øvrige i Son, mer cafe-aktig - men likevel superkoselig. De ryddet bord raskt og maten kom relativt raskt til tross for at det var mye mennesker.

Takk, April-Elin

Anmeldt 8. juli 2020

Uformelt sted med stor uteservering og noen få bord inne. Maten er god. Dette er et populært sted, spesielt for syklister, og da er det veldig lite med et toalett som skal være for alle gjester, inkludert de som trenger bleieskift. Jeg foretrekker nok andre steder i Son.

1  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Dårlig service. Tre i kassa. To av de byttet tørkerull og pusset vinduer mens nr 3 betjente en kunde som krangla på regninga. Jeg sto og ventet. Utrolig usympatisk.. bestilte en Aperol som kom uten Aperol til dyr pris. Billig for restauranten men useriøst og lureri overfor kunden. Styr unna!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 422lindiss
Anmeldt 6. mai 2020 via mobile enheter

Veldig enkel mat, men hyggelig å sitte ute.
De klarte ikke holde orden på bestillingene, så folk ble stående å vente lenge på drikken. Flere som kom etter, fikk kaffen mye tidligere enn oss. Pluss at de lagde flere kopper kaffe, som ingen skulle ha. Ble en del som ventet, og da fikk vi kjeft av kafeen, da det ble for mange inne i kafeen. Men de fortsatte å ta opp nye bestillinger.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Vivian F
Anmeldt 26. august 2019

Hagestua i juli og med pent vært = en travel periode. Allikevel fikk vi relativt raskt gjort vår bestilling (må gå inn å bestille). Hyggelig betjening (sommerhjelpere) løp frem og tilbake med mat og drikke. Kunnet nok har ryddet ledige bord litt raskere, så flere hadde fått plass. Mat og drikke kom på bordet med kyllingsalat, karbonade- og rekesmørbrød. Maten var helt grei, men dessverre ikke noe mer enn det. Uteplassen var kjempefin og med pent vær, ble det allikevel et veldig hyggelig besøk.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Kolbjørn V

Reisende som så på Hagestua, så også på

Har du vært i Hagestua? Del dine erfaringer!