“Hyggelig rett og slett”

lør. 31.7.
20:00
Vurdert som nr. 6 av 11 Restauranter i Son
Anmeldt 16. desember 2018

Vi var fire til bords. Bestilte både a la carte og julemat. Rask og høflig service. Et hyggelig sted der en ikke konkurrerte med bakgrunnsmusikk, men der det var mulig å samtale fire mennesker ute å slite - det er faktisk noe å ta med seg. God mat og greie porsjoner. Restauranten har nok litt å gå på med tanke på den helt store matopplevelsen... Creme Bruleen var deilig. Særlig med perfekt dobbel latte og en De Luze. Pinnekjøtt og torsk smakte helt greit. Anbefales.

Takk, Jarl Andrew S

Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Vi var 4 stk som skulle spise i Son. Vi ble møtt av ei hyggelig ung servitrise og fikk vist et bord. Fikk omsider utdelt meny, etter lang ventetid på å få bestilt mat da de var tomme for det meste på menyen. Litt lang ventetid på maten da det heller ikke var fullt. Ingen tilbakemelding om ventetiden. Den unge servitrisen vi hadde på bordet vårt virket veldig usikker og fulgte ikke godt nok opp. Maten var god, og desserten utsøkt. Eneste minuset var servicen og hygienen der. Det kan de bli bedre på. Blir lenge til neste gang vi kommer.

Takk, maritahvr
Anmeldt 22. august 2018

En uformell og trivelig restaurant på bryggekanten i Idylliske Son. God mat og drikke, og trivelig service, selv om rekene ikke var helt ferske den dagen vi var der. Herlig å sitte på terassen i kveldssolen å se utover båthavnen med noe kaldt i glasset

Dato for besøk: august 2018
Takk, Runar N
Anmeldt 2. august 2018

Spontan tur på vår 20 års bryllupsdag.fikk raskt bord v fremmøte uten og bestille på forhånd.
Trivelig og til dels rask betjening dog noe glemske da jeg ikke mottok min drikke nr 2 etter å purret 2 ganger på 2 servitører.
Men foretten, skinke og melon smakte fortreffelig i solsteken og den andre foretten vår med mozzarella smakte også godt.
Så til hovedrett som var 1 pannestekt kvete, smakte meget godt,lite saus. 2 Kyllingbryst var også meget god.
Dette var en opplevelse som gjør at vi nok kommer igjen og igjen, men håper på bedre hukommelse på servitører.

Takk, RoMa00711
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Det eneste positive med denne restauranten var at maten kom fort, så fort at drikken ikke engang var kommet på bordet. Vi bestilte torsk. Retten var alt for salt og fisken var tørr i kanten. Grønnsakene var ihjelkokte, og smakte kun salt. Burgeren var derimot ok. Ble ikke fulgt opp av servitør. Tilbakemelding ble gitt til servitør, uten respons.

Takk, Baatgjest

Reisende som så på Solsiden Son, så også på

Son, Vestby kommune
Son, Vestby kommune

Har du vært i Solsiden Son? Del dine erfaringer!