“God mat flott beliggehet”
Anmeldelse av Solsiden Son

Solsiden Son
Vurdert som nr. 5 av 10 Restauranter i Son
Anmeldt 20. januar 2019

Du blir godt ivaretatt av betjeningen
Det er tydelig at de har sin stolthet i matlagningen.
Atmosfæren og interiør er smakfullt og trendy ,man sitter å ser ut på båthavnen gjennom store vinduer.
Blåskjellsuppen er å anbefale den smaker utsøkt.
Et populært sted for unge så vel som familier

Takk, annetteobu

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Stedet serverte god mat, men spennende, for det meste god service.

Kvinnen som tok i mot bestillingen vår kom med feil drikke til meg, og jeg så pent at jeg hadde bestilt en brus, ikke vann. Da så hun på mannen min og spurte han om dette stemte, noe jeg syntes var ganske interessant. Hun satt et digert skilt foran oss og så det var dagens treretters før hun gikk for å gi oss tid til å se på menyen.

Heldigvis ble maten servert av en kjempe hyggelig jente som løftet min mening om stedet betraktelig, maten var også kjempe god.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, bethify
Anmeldt 16. desember 2018

Vi var fire til bords. Bestilte både a la carte og julemat. Rask og høflig service. Et hyggelig sted der en ikke konkurrerte med bakgrunnsmusikk, men der det var mulig å samtale fire mennesker ute å slite - det er faktisk noe å ta med seg. God mat og greie porsjoner. Restauranten har nok litt å gå på med tanke på den helt store matopplevelsen... Creme Bruleen var deilig. Særlig med perfekt dobbel latte og en De Luze. Pinnekjøtt og torsk smakte helt greit. Anbefales.

Takk, Jarl Andrew S
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Vi var 4 stk som skulle spise i Son. Vi ble møtt av ei hyggelig ung servitrise og fikk vist et bord. Fikk omsider utdelt meny, etter lang ventetid på å få bestilt mat da de var tomme for det meste på menyen. Litt lang ventetid på maten da det heller ikke var fullt. Ingen tilbakemelding om ventetiden. Den unge servitrisen vi hadde på bordet vårt virket veldig usikker og fulgte ikke godt nok opp. Maten var god, og desserten utsøkt. Eneste minuset var servicen og hygienen der. Det kan de bli bedre på. Blir lenge til neste gang vi kommer.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, maritahvr
Anmeldt 22. august 2018

En uformell og trivelig restaurant på bryggekanten i Idylliske Son. God mat og drikke, og trivelig service, selv om rekene ikke var helt ferske den dagen vi var der. Herlig å sitte på terassen i kveldssolen å se utover båthavnen med noe kaldt i glasset

Dato for besøk: august 2018
Takk, Runar N

Reisende som så på Solsiden Son, så også på

Har du vært i Solsiden Son? Del dine erfaringer!