“Lunsj ”
Anmeldelse av Solsiden Son

Solsiden Son
Vurdert som nr. 7 av 16 Restauranter i Son
Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Jeg og familien spiste på denne restauranten og jeg ble fornøyd. En stor takk til dere som jobbet der denne dagen.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Marion S

Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Stedet har virkelig fått et løft siden våren. Vi spiste en dagens rett som var ovnsbakt torsk. Råvarene var tydelig meget gode og smaks sammensetning nydelig. Presentasjonen av maten også super. Så absolutt å anbefale måltid på Solsiden.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 497petterb
Anmeldt 17. august 2019

Fem stykker ville gjerne spise på Solsiden en varm dag i juli. Det var et seksmannsbord ledig i skyggen, men da vi spurte om å få sitte der, snudde hovmester ryggen til oss og henviste oss til et firemannsbord og sa « hvis dere ikke er fornøyd med det kan dere gå et annet sted». Noe vi selvfølgelig gjorde! Aldri opplevd lignende!

1  Takk, Mayiss123
Anmeldt 6. august 2019

Alt for liten betjening med liten tid til til den enkelte gjest eller det enkelte bord. Maten var av lav kvalitet, minnet om gatekjøkkenmat. Kun belighenheten var bra.

Takk, skrekkslagen
Anmeldt 28. juli 2019

En uhøflig ung kelner ba oss gå et annet sted hvis vi ikke var fornøyd med det lille bordet han tilbød oss, dette til tross for at det var flere ledige større bord. Han snudde ryggen til oss før vi rakk å spørre mer, så vi gikk til et annet spisested, med god mat og hyggelig betjening.

Takk, Oslofrue

Reisende som så på Solsiden Son, så også på

Son, Vestby kommune

Har du vært i Solsiden Son? Del dine erfaringer!