“Beste beliggenheten i Son”
Anmeldelse av Solsiden Son

Solsiden Son
Bestill bord
fre. 17.9.
20:00
Vurdert som nr. 5 av 12 Restauranter i Son
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Beste beliggenheten i Son flott restaurant med ute og inne muligheter, spist Grill Mix som var meget bra, i tillegg til forskjellig kjøtt og pølser kom det masse ulike tilbehør som smakte fantastisk, vår servitør var også morsom og svært hyggelig, kommer garantert tilbake.

1  Takk, Klinkokkos

Anmeldt 8. juli 2020

Tonje gjorde vårt besøk til en fantastisk opplevelse
Husets hvitvin anbefales,fish/chips❤ sjokoladefoundant med vaniljeis ❤ Vi bare må tilbake neste sommer.
Hilsen nordlandspia

1  Takk, Nordlandspia
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Et flott sted med utsikt utover småbåthavnen. Personalet har god service og vi fikk noen av de beste blåskjellene vi har spist. Anbefales på det varmeste.

Takk, 921steinars
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Den beste blåskjellene jeg noen sinne har spist flott beliggenhet nede ved havna, anbefalesgod service

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, tomerete
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Vi var veldig fornøyd å få bord en travel lørdagskveld. Det var gode drinker og god mat! Veldig blide og imøtekommende servitører.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Jippijaja

Reisende som så på Solsiden Son, så også på

Har du vært i Solsiden Son? Del dine erfaringer!