“God fiskesuppe”
Anmeldelse av Solsiden Son

Solsiden Son
Vurdert som nr. 5 av 10 Restauranter i Son
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble fristet av oppslag om dagens rett som var fiskesuppe. Litt skeptiske var vi etter å ha lest siste anbefalinger. Vi var der rundt lunchretter tider, fikk raskt bord og bestillingen gikk også fort. Suppen ble servert fra gryte og vi kunne derfor forsynes oss flere ganger og vi klarte ikke spise opp. Når da suppen smaker godt, inneholder mye fisk og ikke minst litt hummer sp blir dette en god opplevelse.

Takk, Akvaria

Anmeldt 20. juli 2021

Vi var 5 stk som hadde bestilt bord søndag 18 juli kl 19:00. Vi hadde sagt at vi måtte ha bord ute pga av at vi hadde med en hund. Når vi kom dit kl 19;00 hadde de ikke noe bord med engang. Når vi skulle bestille fikk vi beskjed om at de ikke hadde fish og chips, kveite + at grillen var stengt. Vi hadde med en som ikke spiste kjøtt. Hun fikk beskjed om at denne restauranten ikke var noe for de som var vegetarianere. Vinen vi bestilte hadde de ikke mer igjen av kom med en annen uten at vi hadde bedt om det. Maten kom til 4 stk, hun hadde glemt den siste. Serveringspersonalet var uproffe og hovmesteren hadde ikke kontroll. Anbefaler ingen å besøke dette stedet. Dette var utrolig dårlig opplevelse i forhold til den vi hadde i fjor.

Takk, R6770CSmonicas
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Begrenset opplevelse.
Når det første du blir fortalt er at de anbefaler det dyreste på menyen grunnet at det blir lettere for kjøkkenet. Vi var 4 stk. Uheldigvis gikk vi for grill mix alle 4. Vi ble spurt om mer å drikke 3 ganger under måltidet selv om alle hadde noe i glasset. Fikk en følelse av " fort dere å bestill, og kom dere ut. Ikke å anbefale hverken matmessig eller service messig. Nei, styr unna. Velg heller sjømat som er naboen. Ikke var det fullt heller.

1  Takk, Anderstho
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Var på besøk middagsbesøk med noen kollegaer i strålende sol, fin beliggenhet langs med Havna.
Har dessverre ikke så mye mer positivt å si, maten var helt grei, servicen og personalet virket uorganisert og forvirret..Tok lang tid og få drikke å når vi omsider fikk drikken måtte vi merkelig nok komme oss inn i restaurantens lokaler..

Har mye å lære av nabo restauranten Sjøboden..

Takk, BoardingPass298547
Anmeldt 1. juli 2021

Nå har jeg prøvd stedet ved flere anledninger og det er det på tide med en anmeldelse.

Solsiden har flere utfordringer.
Maten kom relativt raskt, men vi ble ikke spurt om maten smakte eller om vi ønsket mer å drikke. Vi måtte ved flere anledninger gå bort til servitørene for å spørre om vi kunne få bestille noe mer. (Rart da det virket som at det var flere servitører enn kunder tilstede)
Jeg opplever at de har liten til ingen oversikt i restauranten.
Overraskende nok så har de også liten kunnskap om hva de egentlig serverer. Spørsmålene våre blir besvart med en sur tone.

En god stund etter hovedretter rydder de opp og spør om vi ønsker dessert. Noe som de fleste ønsket. Etter at alle har bestemt seg og ventet, ventet OG VENTET må vi igjen gå og spørre om å få bestille..

Kort oppsummert:
Maten var bra (begrenset meny da flere av rettene ikke var tilgjengelig) Personalet er lite imøtekommende og positiviteten er fraværende.
Samme opplevelse ved forrige besøk. Siste forsøk i dag.

Håper ledelse på Solsiden tar seg tiden til å bygge opp teamet sitt. Det virker som at arbeidsmiljøet er fraværende.

Smil! Restriksjonene er lettet og sommeren er her!

Takk, Banoru

Reisende som så på Solsiden Son, så også på

Har du vært i Solsiden Son? Del dine erfaringer!