“Veldig bra mat og hyggelig betjening”
Anmeldelse av Solsiden Son

Solsiden Son
Vurdert som nr. 5 av 10 Restauranter i Son
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig betjening, fine og rene lokaler. Maten kom raskt. Helt ok priser.
Fikk nydelig fersk brød med smør og aioli før maten. Veldig god forrett av argentinske vill reker.
Nydelig kveite og okse indrefilet.
Toppet det hele med fantastisk sjokolademousse og sitronterte.
Selv om det egentlig var lunsjmeny så fikk vi plukke av hovedmenyen på forespørsel.
Fin beliggenhet i havnen.
Hovmester kunne smilt litt mer, men ellers ikke mye å trekke.

Alt i alt en veldig god opplevelse. Hit vil vi dra igjen.

1  Takk, elises175

Anmeldt 27. juli 2021

Ble møtt av en lite imøtekommende hovmester som leder oss til et bord i solen. Det var varmt og vi spurte om vi kunne få bord i skyggen da det var flere ledige. Svaret var bryskt NEI, og så gikk hun. Bestilte burger og brus, og brusen kom med en gang med isbiter i et glass. Det var det siste vi så til servitrisen ved vårt bord. Etter 40 min må jeg selv gå inn og etterlyse maten. Da sier hun at bestillingen ikke har gått i gjennom og at da kommer den snart. Ingen beklagelse, kun passe halvsur melding. Da er brusen varm og isbitene smeltet for lengst. Ikke noe tilbud om flere isbiter, dette måtte vi ben om. Vi spiste en middels god burger, ingen servitrise spurte om maten smakte. Like greit for vi ville bare forlate stedet så fort som mulig. På bordet ved siden av oss fikk gjestene potetene sine når de var halvveis inn i middagen, og det var veldig misfornøyd. Når man ser anmeldelsene her er det åpenbart at dette stedet har litt å jobbe med, god bedring.

Takk, 370stenj
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Aldri vært så skuffet noen gang. Drinkene var så vonde og sterke at det ikke gikk ann å drikke de. Tørrstekt brent bacon, tørre burgere og vond iskaffe.

Etter å ha lest over allergiene i retten i tilegg til å ha hørt med personalet en ekstra gang - om maten var glutenfri, presterte de å levere mat med gluten i. Virket ikke å ha kontroll på allergier i de ulike rettene og satt med en dårlig følelse og usikkerhet om at de ikke var helt sikre.

Det beste med alt var de marinerte olivenene og at maten kom fort. Alt i alt et fryktelig skuffende og kjipt besøk…

Takk, Soninnbygger
Anmeldt 24. juli 2021

Vi elsker denne restaurant , men i år har det vært veldig varierende. Antagelig kommer det an på hvilken kokk som er på vakt. Det går fra gourmet til katekjøkkenmat.
Blåskjell de har kommer fra fantastisk råvare levrandør Magne Paulsen. PS! men når kokk ikke kan sine saker blir retten halvveis. Så det varierer veldig på vektskålen. I dag var vi uheldig med kokken, men vin, servitør og blåskjell var utsøkte. Men sølevannet som ble servert i suppen var uspiselig.

Takk, Trinetell
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte italiensk skinke med ost. Det var det stussligste jeg har sett og smakt. Sitronterten med is smakte fantastisk.

Takk, 501harrietl

Reisende som så på Solsiden Son, så også på

Har du vært i Solsiden Son? Del dine erfaringer!