“Topp middag i flotte omgivelser!”
Anmeldelse av Solsiden Son - STENGT

Solsiden Son
Anmeldt 29. juli 2022 via mobile enheter

Vi spiste grilltapas og det anbefales på det sterkeste - nydelige smaker av ulikt kjøtt med deilig tilbehør ved siden. Personalet var svært imøtekommende og serviceinnstilte. Siden det var fint vær satt vi ute, noe som gjorde det hele enda bedre, da dette stedet ligger helt nede ved sjøen. Vi kommer tilbake!

Takk, marit1993

Anmeldt 22. juli 2022 via mobile enheter

Her kommer en anmeldelse av gourmet fiskekakene som vil bli så og si nøyaktig lik en anmeldelse dere fikk for kort tid siden.
Retten bestod av
- to vanlige fiskekaker, god smak, slike som du kan kjøpe selv i (fiske) butikk.
-4 bittesmå poteter (mindre enn bordtennisballer)
- Ca en toppet spiseskje råkost, med gulerot, rosin og fersken/aprikos? Smakte ikke vondt (selv om rosin og fiskekaker ble litt underlig). Men hvorfor så lite?
Hele retten dynket med brunet smør og litt kapers.

For det første er dette alt for lite mat. To små fiskekaker, 4 bittesmå poteter og en toppet spiseskje råkost til full middagspris?
Og hva er gormetkaker? Det skapes noen forventninger som ikke innfris servert på restaurant.
Det bugner jo av sesongens flotte råvarer nå, kål, gulerot, nypotet, urter, salat.. Synes både vi og fisken fortjener bedre enn dette.

1  Takk, Tone E
Anmeldt 13. juli 2022 via mobile enheter

Fantastisk mat.
Spiste shortrib som smeltet på tunga.
Kokken gikk rundt bordene og husket hva alle hadde bestilt.
Servitøren vår var helt fantastisk. Tilpasset seg oss og alle bordene rundt etter mennesketyper og behov.
Daglig leder er tydelig til stede og har god teft for både kunder og ansatte.

Vi kommer klart tilbake!

2  Takk, skolmoo
Anmeldt 12. juli 2022

Maten var ok, men servicen var ELENDIG. Ble ikke spurt om vi ønsket mer å drikke, når vi først ble tilbudt dessert så takket vi nei siden det hadde tatt så lang tidIskaldt - da virket servitøren snurt. Måtte spørre etter regning to ganger, før en tredje servitør kom med den. Iskaldt lokale pga. gjennomtrekk. Man blir ikke godt ivaretatt. Beliggenhet hjelper ingenting når betjeningen og servicen er bånn i bøtta!

Takk, micbry1
Anmeldt 12. juli 2022 via mobile enheter

Utrolig fint sted med fin beliggenhet. Men dette hjelper lite da betjeningen er dårlig. De er trege, spør ikke om mer drikke, dessert kartet kom så sent så vi ombestemte oss. Vi måtte spørre om regningen to ganger, hvor tredje person kom med den etter altfor lang tid! Her blir man ikke ivaretatt som gjest. Vi kommer ikke tilbake!

Takk, J4914JVireneg

Reisende som så på Solsiden Son, så også på