eDreams
Vio.com
Hurb
Destinia.com
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Spa behandlingen og spaet var supert ,rommet var helt topp.
Siden vi er en gjeng kresene folk ,lot vi oss ikke friste av restauranten. Liten meny og nesten bare sjø mat .
Frokosten var derimot fantastisk ,alt du kunne tenke deg og hyggelig betjening .

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 533stinel
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Må si at denne gangen skuffet dere på matfronten...Fikk høre fra hovmester at dere måtte hyre inn oppvaskhjelpen til å styre lunsjen , noe den bar tydelig preg på.

Idette øyeblikk får vi servert hovedrett, en tørr kyllingfilet. Etter en forrett som vi sendte i retur 2 ganger!

Dette er for dårlig, Son.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, 120espens
Anmeldt 29. oktober 2018

Etter mange besøk de siste to årene ser vi oss desverre nødt å legge inn en negativ omtale for Son Spa.
Når noe går i stykker og man sier i fra, så tar det ukesvis og noen gangen måneder før det blir reparert, og det er kanskje greit(nesten) for de som kun besøker stedet en gang, men ikke når man besøker stedet ofte.
Begeret fløt over etter siste besøk, da badstuen var grisete, rette og slett uhygienisk.

Stedet ligger flott til, men fortsetter denne negliseringen av vedlikehold og tilbakemeldinger fra bøsøkende, straffer det seg hardt på sikt.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 197nor
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

For det første: Det at man nå må betale for å parkere i parkeringshuset når man er gjest ved hotellet er utrolig dårlig..

Hotellet er utdatert. Med blå gulvtepper i gangen og røde hotelldører føles det som å være på danskebåten.
Suiten er sliten. Det er kun to stikk-kontakter på rommet. En bak sofaen og en ved sengen. Det var ikke shampoo på rommet (heller ikke etter vi sa i fra). Det er en stusselig suite med en overfylt minibar.

Frokosten bar preg av dårlig utvalg. Manglet friske frukter og grove alternativer. Veldig spesielt at de har en egen benk til proteinpulver ved frokosten..

Bassengområdet er ok. Men jeg savner å kunne kjøpe forfriskninger slik man kan på Holmsbu. Andre hoteller har frisk frukt, vann og te i bassengområdet. Spa-avdelingen er klinisk og kjedelig. Jeg savnet spa-vibbene med tente lys, ro og harmoni. Det hjalp ikke at folk satt å skravlet i telefonen i venteområdet.

Nei.. Son er utdatert, slitent og har ingen god service. Hit kommer jeg ikke tilbake..

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Silje_S_A
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Vi feiret bryllupsnatten på Son spa. Et veldig pent rom. Cava sto på rommet ved ankomst. Hyggelig betjening.

Ingenting er som å spise frokost i sengen mens man ligger og ser utover havet.
Hotellet er smakfullt og koselig. Anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, andrehaeraas