Priceline
eDreams
Agoda.com
ZenHotels.com
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Rekesmørbrød alene er verdt hele turen til fantastisk koselige Son! Når man samtidig kan kose seg på et spa som ikke er overfylt, blir dagen komplett. Prisene er helt greie og det er mange ulike tilbud i spa avdelingen som gjør at man ikke MÅ ha behandling.

Dato for oppholdet: mai 2018
2  Takk, Cili_SE
Quest37955657056, Guest Relations Manager på Son Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Hej Cili_SE

Många tack för dina fina ord, det sätter vi otrolig pris på.
Jag och mina kollegor glädjer oss till att önska dig välkommen tillbaka inom en snar framtid.

Med vänliga hälsningar,
Caroline Granbom

Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Hadde fjorårets nyttårsfeiring på son spa. Herlig rom rett ut mot sjøen og gode senger. Kjøkkenet leverte veldig god mat og kveldens bartender var veldig dyktig. Veldig hyggelig personalet, og spesielt damen med brunt hår som sjekket oss inn og ut. Ellers var spa opplevelsen veldig fin, med et fint utvalg av bassenger og boblebad. En veldig fin slutt på 2018 og en deilig start på 2019. Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, mkloslo

Hej mikkeloslo,

Ett stort tack till din fina feedback och att ni valde att fira in det nya året tillsammans med oss!
Vi glädjer oss till få önska er varmt välkomna tillbaka.

Med vänliga hälsningar,
Caroline Granbom
Guest Relations Manager

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Vi tok en spatur fra en mandag til tirsdag. Fine rom, men var lagt frem badekåpe, håndkle og tøfler til en person.
Det gikk fint og ba om ett sett til, det måtte jeg selv hente i spa avdelingen.

Da vi skulle ned til lunsj, og spurte om hvor vi fant drikke, så var det så mange rare forklaringer og rare blikk. «Du må jo skjønne at du må bestille og betale for det»
jeg regnet ikke med noe annet, men det kom heller aldri noen bort for å ta i mot bestilling. Vi satt på bordet vårt i 10 minutter før vi fant noen å spørre.
Veldig kjedelig å måtte føle seg så dum for noe så enkelt.

Spa avdelingen var herlig. Vi var heldige og var stort sett alle basseng helt alene. Massasjen var fantastisk og jentene der er utrolig flinke.

Middagen var helt ok, servicen var ikke på topp her heller.
Så alt i alt, ville vi helt klart overnattet og benyttet spaet igjen, men vi hadde spist et annet sted desverre.

+ spa, massasje, badebasseng, hotelrom.
Hotelresepsjonistene og renhold

- service og mat. Dyr parkering

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Inkmaid85
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Som et spa hotell bør være. Tiltalende, fresh og moderne. Spa’et ikke selv, men brukte treningsrommet som var fint nok det. God middag med bra viner. Hyggelig bar med godt utvalg etter middagen, og en god natts søvn i et moderne hotellrom som er glemt to dager etter avreise. Hyggelig personale, og alt bare velstand. Sikkert flott spa også.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde valgt oss ut to netter med suite med balkong, booket via hotellets egne nettsider på dette spa hotellet.
Av erfaring ganske skeptisk til spa hotell i Norge, menmen..
Og ja, dette er nok ikke ett fullblods spahotell med en klar rød tråd. Til det er det desverre ikke gjennomført nok og det oser ikke akkurat spa av veggene, alt for mange elementer minner om ett vanlig hotell. Men ett slags konferanse/spa crossover ville jeg kanskje kalt det. Så det er utgangspunktet.
Innsjekking var fin og grei. Parkering i P-hus till 100kr dagen, så også greit forsåvidt.

Rommet var veldig fint, bildene er fra 4318. Var redd for at bildene av romtypen på nett ikke skulle stemme overens med virkeligheten, som det jo som oftest ikke gjør, men det gjorde det altså. Så det var kjempebra. Om det gjelder alle rom kan jeg dog dessverre ikke uttale meg om. Eneste jeg har å utsette på rommet var badet. Badet hadde ikke noe spa "feel" over seg i det hele tatt og var spartansk standard og kjedelig inntredet. Kanskje sette inn ett badekar? Kanskje en rainshower istedet for liten sparedusj? Ta bort sykehjemsflisene?

Sengene var supergode. Thumbs up
Utsikten fra dette rommet var også veldig fin.

Frokost var ganske bra. Savnet egentlig ingenting og kaffen var god

Spaet er lite, men har litt av hvert. Helt greit.
Man kan plaske rundt og ha det fint. Fin utsikt fra bassenget.
Savner kanskje som jeg har sett noen kommentarer på; servering. Om ikke alkohol så ihvertfall noe "spaish" vann eller noe sånn. Man blir jo ganske dehydrert av badstu og boblebad.
Vi testet ikke noen av spabehandlingene.

Hotellrestaurantener er vi også veldig veldig skeptiske til, men det funket bra på Son. Hadde en treretter som var overalt bra. En forrett som skuffet, men det tok seg opp.
Servering og gjennomføring helt greit. Stive priser iforhold til kvalitet? Ja, men det er man jo vant til fra hotellresturanter. Hvorfor det må være sånn er uvvist.
Savner absolutt bedre viner på glass. Synes heller ikke at x6 er greit å ta. Og når det i tillegg kommer fra lite spennende flasker til 100NOK på Vinmonopolet, så blir man jo sittende og riste litt på hodet.

Baren savner også muligens bartendere med oppdaterte skills og en oppdatert meny. Vi så på "drinkmiksingen" på avstand og fant fort ut at vi skulle ta noe rett fra flaske istedet Dog mulig at klientellet ikke etterspør det mest avanserte på den fronten, så ser den.

Tiltross for endel ting som absolutt kunne vært mer gjennomført som ett spa hotell, så var vi alt i alt ganske fornøyde med Son Spa. Vi dro derfra med en god feeling og det er jo det viktigste.

Dato for oppholdet: november 2018
2  Takk, EvenStevensen