eDreams
Hurb
Priceline
ZenHotels.com
Anmeldt 3. januar 2019

Flott hotel, men rommene er helt greie, kanskje litt i det enkleste laget med tanke på prisen. Badet gir veldig lite spa følelse (pluss for gode produkter i dusjen).

Spaet var meget bra, men savnet noe mer tilgang på ulike badstu/ steamrom uten å måtte kjøpe seg full "magic circle" tilgang.

Kroppsbehandlingen (sakte fart) var utmerket!

Treningsrommet er lite, men har det man trenger.

Restauranten og maten var meget bra. Hyggelig og rask service. Kunnskapsrik servitør. Spise en 3-retters med tilhørende vinpakke.
Frokostbuffeten har et stort og variert utvalg. Alle frokostbuffet som har sjokomelk, får et ekstra pluss fra meg :)

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Matsalt
Quest37955657056, Guest Relations Manager på Son Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Hej Matsalt,

Tack för att du tog dig tid att ge oss feeback, det betyder otroligt mycket för oss.

Vi blir extra glada över att höra att du hade en härlig restaurantupplevelse och till info så kommer vår sjokomelk att stå redo att avnjutas till frukost även nästa gång du kommer och besöker oss.

Ha en riktigt fin torsdagkväll!

Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Rekesmørbrød alene er verdt hele turen til fantastisk koselige Son! Når man samtidig kan kose seg på et spa som ikke er overfylt, blir dagen komplett. Prisene er helt greie og det er mange ulike tilbud i spa avdelingen som gjør at man ikke MÅ ha behandling.

Dato for oppholdet: mai 2018
2  Takk, Cili_SE

Hej Cili_SE

Många tack för dina fina ord, det sätter vi otrolig pris på.
Jag och mina kollegor glädjer oss till att önska dig välkommen tillbaka inom en snar framtid.

Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Hadde fjorårets nyttårsfeiring på son spa. Herlig rom rett ut mot sjøen og gode senger. Kjøkkenet leverte veldig god mat og kveldens bartender var veldig dyktig. Veldig hyggelig personalet, og spesielt damen med brunt hår som sjekket oss inn og ut. Ellers var spa opplevelsen veldig fin, med et fint utvalg av bassenger og boblebad. En veldig fin slutt på 2018 og en deilig start på 2019. Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, mkloslo

Hej mikkeloslo,

Ett stort tack till din fina feedback och att ni valde att fira in det nya året tillsammans med oss!
Vi glädjer oss till få önska er varmt välkomna tillbaka.

Guest Relations Manager

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Vi tok en spatur fra en mandag til tirsdag. Fine rom, men var lagt frem badekåpe, håndkle og tøfler til en person.
Det gikk fint og ba om ett sett til, det måtte jeg selv hente i spa avdelingen.

Da vi skulle ned til lunsj, og spurte om hvor vi fant drikke, så var det så mange rare forklaringer og rare blikk. «Du må jo skjønne at du må bestille og betale for det»
jeg regnet ikke med noe annet, men det kom heller aldri noen bort for å ta i mot bestilling. Vi satt på bordet vårt i 10 minutter før vi fant noen å spørre.
Veldig kjedelig å måtte føle seg så dum for noe så enkelt.

Spa avdelingen var herlig. Vi var heldige og var stort sett alle basseng helt alene. Massasjen var fantastisk og jentene der er utrolig flinke.

Middagen var helt ok, servicen var ikke på topp her heller.
Så alt i alt, ville vi helt klart overnattet og benyttet spaet igjen, men vi hadde spist et annet sted desverre.

+ spa, massasje, badebasseng, hotelrom.
Hotelresepsjonistene og renhold

- service og mat. Dyr parkering

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Inkmaid85
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Som et spa hotell bør være. Tiltalende, fresh og moderne. Spa’et ikke selv, men brukte treningsrommet som var fint nok det. God middag med bra viner. Hyggelig bar med godt utvalg etter middagen, og en god natts søvn i et moderne hotellrom som er glemt to dager etter avreise. Hyggelig personale, og alt bare velstand. Sikkert flott spa også.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Oivind_oivind