eDreams
Hurb
Vio.com
Destinia.com
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Ble møtt av en hyggelig og serviceinnstilt kvinne i resepsjonen som ga oppholdet et godt førsteinntrykk. Vi hadde bestilt behandlinger til før innsjekktid, og det var en helt perfekt måte å komme i riktig modus. Behandleren jeg fikk var profesjonell og dyktig. Det var mulig å spise lunsj i badekåpe, noe som bidro videre til å bare ta det med ro. Rommet var pent innredet, men vi syntes sengen var noe myk.

Vi spiste en god burger i baren, og må si at god service er gjennomgående på hele hotellet, maten var også kjempebra.
Oppholdet ga mersmak og vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, bethify
Quest37955657056, Guest Relations Manager på Son Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Hej elisabethj951,

Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback
Det är fantastiskt att läsa att ni hade ett så fint opphold hos oss att ni har lust att komma tillbaka!

Ha en riktigt fin fredag!

Anmeldt 18. januar 2019

Vi leide en executive suite, med full spa pakke og fem retters middag inkludert i prisen.
På son spa hotell for å kose oss ei helg i forbindelse med kjæresten mins bursdag.

Vi kom sent til innsjekk, og gikk dermed glipp av dagens spa.
Hyggelig betjening i resepsjonen, men vi måtte vente ganske lenge før vi fikk et bord i restauranten.
Muligens fordi vi kom sent, men vi var desto mere sultne på mat også når vi først var kommet til hotellet.
Kjøkkenet leverte et stort å godt sammensatt måltid, siden vi hadde forhåndsbestilt og betalt for en fem retters middag, hadde vi ingen valgmuligheter i menyen.
Vi likte forsåvidt alle rettene, men ville neppe valgt den samme maten om vi selv skulle komponert menyen.
Anbefaler andre å ikke velge en forhåndsbestilling, men heller valgmulighetene i den ellers så varierte menyen med mange gode retter, fem retter er mere mat en de fleste trenger, og ikke alle er like glade i avansert sjømat med kamsjell eller lignende.
Vin til maten kommer i hele flasker, og koster fra kr 600,- og oppover, utvalget er stort og godt.
Frokostbufeen var rik og mangfoldig, og det manglet ikke noe i forhold til andre firestjerners frokostbufeer vi har opplevd rundt om på våre hotell opphold.
Det er bare å gå flere runder, de har alt fra varme kontinental frokost til frisk frukt og kaker, frokostblandinger og kaffemaskiner osv.

Spa opplevelsen trenger du ikke hotellrom for å kunne nyte, den kan du like godt gjøre etter at du har sjekket ut.
Har ikke noen erfaring med spa fra tildligere, så jeg vil ikke evaluere kvaliteten på spaet.
Det jeg kan si er det var en behagelig opplevelse som absolutt kan anbefales, sett av mange timer til dette, det fortjener du helt sikkert og opplevelsen blir ikke komplett om du stresser gjennom de forskjellige fasilitetene med vannterapi for kropp og sjel.

Alt i alt et behagelig opphold som absolutt kan anbefales videre.

Romtips: Minibar, balkong og luksus seng i suitene, ikke i vanlig dobbeltrom Vær tidlig ute for å få full utelling av oppholdet
Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, magne v

Hej magne v,

Stort tack för din review och för att du tog dig tid att skriva den, det sätter vi stor pris på!
Vi blir extra glada över att du rekommenderar oss vidare och vi ser fram emot att önska er välkomna åter.

Ha en riktigt fin helg!

Anmeldt 3. januar 2019

Flott hotel, men rommene er helt greie, kanskje litt i det enkleste laget med tanke på prisen. Badet gir veldig lite spa følelse (pluss for gode produkter i dusjen).

Spaet var meget bra, men savnet noe mer tilgang på ulike badstu/ steamrom uten å måtte kjøpe seg full "magic circle" tilgang.

Kroppsbehandlingen (sakte fart) var utmerket!

Treningsrommet er lite, men har det man trenger.

Restauranten og maten var meget bra. Hyggelig og rask service. Kunnskapsrik servitør. Spise en 3-retters med tilhørende vinpakke.
Frokostbuffeten har et stort og variert utvalg. Alle frokostbuffet som har sjokomelk, får et ekstra pluss fra meg :)

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Matsalt
Quest37955657056, Guest Relations Manager på Son Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Hej Matsalt,

Tack för att du tog dig tid att ge oss feeback, det betyder otroligt mycket för oss.

Vi blir extra glada över att höra att du hade en härlig restaurantupplevelse och till info så kommer vår sjokomelk att stå redo att avnjutas till frukost även nästa gång du kommer och besöker oss.

Ha en riktigt fin torsdagkväll!

Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Rekesmørbrød alene er verdt hele turen til fantastisk koselige Son! Når man samtidig kan kose seg på et spa som ikke er overfylt, blir dagen komplett. Prisene er helt greie og det er mange ulike tilbud i spa avdelingen som gjør at man ikke MÅ ha behandling.

Dato for oppholdet: mai 2018
2  Takk, Cili_SE

Hej Cili_SE

Många tack för dina fina ord, det sätter vi otrolig pris på.
Jag och mina kollegor glädjer oss till att önska dig välkommen tillbaka inom en snar framtid.

Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Hadde fjorårets nyttårsfeiring på son spa. Herlig rom rett ut mot sjøen og gode senger. Kjøkkenet leverte veldig god mat og kveldens bartender var veldig dyktig. Veldig hyggelig personalet, og spesielt damen med brunt hår som sjekket oss inn og ut. Ellers var spa opplevelsen veldig fin, med et fint utvalg av bassenger og boblebad. En veldig fin slutt på 2018 og en deilig start på 2019. Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, mkloslo

Hej mikkeloslo,

Ett stort tack till din fina feedback och att ni valde att fira in det nya året tillsammans med oss!
Vi glädjer oss till få önska er varmt välkomna tillbaka.

Guest Relations Manager