Anmeldt 12. august 2019

Vi hadde booket i godt tid for feiring av bryllupsdag og for en avslappende helg,
Vi ble tatt i mot i resepsjonen på en meget god måte og fikk tildelt et meget flott rom i front mot sjøen. VI nøt hele oppholdet og lokalitetene i Spa avdelingen.
Detet var en fløott helg med god mat og god atmosfære.

Takk, Frohan
Deborah W, Receptionist på Son Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2019

Kjære Frohan,

Takk for besøket og tusen takk for denne super herlige tilbakemeldingen.
Det er en fornøyelse å kunne lese at dere nøt oppholder og vår spa-avdeling.
Jeg håper at vi kan få ønske dere velkommen tilbake igjen snart!

Ha en fortsatt trivelig kveld.
Deborah

Anmeldt 9. august 2019

Vi hadde planlagt tur til Danmark og Sverige. Helt på tampen kom det tilbud hos Coop hotellkupp med bla. Son Spa. Vi bestemte oss for å ta to dager på veien hjem. Det ble en svært positiv opplevelse. Dobbeltrommet vi hadde bestilt, sto absolutt til forventningene. Stort og luftig. Men siden været var varmt og vi liker å sitte ute og nyte kvelden, ønsket vi et rom med balkong. Mannen i resepsjonen var svært behjelpelig og vi fikk oppgradert til suite med havutsikt mot et rimelig tillegg i prisen. Suiten var helt topp, stort oppholdsrom, eget soverom og stor terrasse med utsikt mot fjorden. Lekker innredning og godt rengjort. Den eneste grunnen til at sovekvaliteten ikke får toppscore, er at det var i varmeste laget på soverommet selv med åpent vindu. Vi besøkte spaet som var inkludert i romprisen og var godt fornøyd. Son har et sjarmerende sentrum som var vel verdt et besøk. Vi spaserte fra hotellet og det var en fin liten tur. Takk for oss, vi kommer gjerne tilbake om vi er på de kanter igjen.

Romtips: Suite på hjørnet har flott utsikt
Takk, rhks
Anmeldt 7. august 2019

Bra ferie, men litt dyrt om man bor mange dager. Ingen Spa behandling for barn, og delvis lite tilrettelagt for barn. God mat, med flinke / blide servitører. Hadde vert fint med egen inngangsdør til sidefløy.

Takk, 825gunnarf

Hei 825gunnarf,

Takk for besøket og tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding!
Vi er opptatt av hvordan du som gjest har det hos oss og derfor glade for din ærlige mening.
Om sommeren så har vi utvidet barne tider i bassenget og i høstferien så har vi diverse aktiviteter for barn som man kan melde seg på . Jeg kommer absolutt til å ta med degge videre.
Håper vi kan få ønske deg og dine velkommen tilbake igjen snart.

Ha en fortsatt fin kveld.
Deborah

Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Flott service. Jeanette i resepsjonen møtte oss virkelig på halvveien, takk! Kommer tilbake med en stor fornøyelse :) God mat, god drikke, flott renhold, god service, herlige opplevelser, spaaaa, og rett og slett fantastisk! Takk for denne gang!

Takk, EscapeHuntTrondheim
Deborah W, Receptionist på Son Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Hei EscapeHuntTrondheim,

Tak for besøket og tusen takk din flott anmeldelse, dette var utrolig hyggelig å lese!
Håper vi kan ønske deg velkommen tilbake igjen snart :-)

Ha en fortsatt strålende dag
Debbie

Anmeldt 31. juli 2019

Hotellet har en fantastiks beliggenhet, og rommet flott utsikt. Takk for den som satt inn en liten vifte, for det er ikke aircondition der. Oppholdet ble dessverre litt ødelagt av at det var for lite bemanning. Innsjekk var forsinket med 1 time. Vi hadde bestilt 3 retters middag. Vi ventet nesten 1 time fra forrett til hovedrett. Da den kom, var kjøttet lunkent og potetene varme. Det er ikke bra nok, og vi blir bekymret i forhold til hygiene og oppbevaring av mat på kjøkkenet. Kjøtt som ikke er gjennomstekt bør IKKE serveres lunken.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, HEJ2307

Hei Hej2307,

Takk for at du tok deg tid til å skrive din ærlige mening om ditt opphold.
Dette var veldig leit å lese, og absolutt ikke slik vi ønsker at du som gjest skal oppleve hos oss.
Beklager på det sterkeste for dette.Vi ønsker gjerne at du tar direkte kontakt med oss, slik at vi kan finne ut hva som har gått galt. Håper vi hører fra deg!
Ønsker deg en fortsatt fin dag.
Debbie