Priceline
eDreams
ZenHotels.com
Destinia.com
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Dessverre har Son Spa blitt mye dårligere det siste året. Jeg er stor fan av hotellet og besøker det ofte men det siste året har prisene økt på nesten alt samtidig som både kvalitet og kvantitet har gått ned.

Håper virkelig hotellet snart kommer tilbake til gammel standard.

Takk, Ramsli
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Bestille klassisk massasje, det var bare stryking på kropp med olje. Spa-avdelingen var stusselig og badstua var lunken. Frokosten var ikke bra: tørr, smakløs, og sparsommelig.

Det eneste som var hyggelig var å dra til Son sentrum og spise sjømat:)

Takk, 880petzi
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi tilbragte 3 netter på Son Spa for første gang og opplevelsen var litt skuffende. Da vi måtte feriere i Norge i år bestemte vi at vi skulle ha en rolig og avslappende liten ferie på Son Spa.

Vi leste på nettsiden at spaavdelingen/bassenget var åpent for barn frem til klokken 11 og vi bestilte dermed tid etter dette da vi ønsket en avslappende ferie. Det var ingen som sjekket om vi hadde bestilt (dette var et smitteverntiltak for å begrense antall gjester på spaavdelingen), i tillegg krydde det av barn der som skrek og hoppet ut i bassenget. Dette ble ikke særlig avslappende. Det var heller ingen ansatte som kontrollerte om folk fulgte smittevernstiltakene og smittevernstiltakene ble brutt flere ganger.

Rommene er helt ok, men det var vanskelig å få en god natts søvn da rommet var svært varmt. Det var ikke air condition, kun en liten vifte. Badet kunne også trengt en oppgradering. Vi hadde også dårlig wifi.

Restauranten var helt ok. Personalet var hyggelige og raske. Frokosten var svært begrenset, men dette er forståelig da de ikke kunne ha frokostbuffeten åpen grunnet korona.

Hotellets beliggenhet er svært bra med kort vei til sentrum og tennisbanen var også et pluss. Alt i alt dro vi hjem mer slitne enn vi var grunnet dårlig søvn og mange barn.

Takk, linemke
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vårt andre besøk på hotellet, og vi ble veldig skuffet i forhold til forrige besøk. Når det gjelder smitteverntiltak, stod det sprit over alt, og det var begrensninger i antall folk i spaet/bassengene. Dette ble ikke overholdt av gjestene(ikke hotellet sin feil), det var ingen ansatte som var å kontrollerte dette, så for de som er opptatt av at dette overholdes anbefales det å holde seg unna spa. På hjemmesiden står det at det er 16 års aldersgrense i spaet, det var ikke tilfellet da vi var der, krydde av barn over alt.

Middagsmenyen var noe snever og litt kjedelig. Frokostmenyen var enda verre. Vi fikk i tillegg til lite mat, det som må ha vært rester fra gårsdagens frokost, smakte ikke godt! Vi opplevde ansatte som bannet i gjesters nærvær, og mat som falt av tallerken når det ble servert hvor det eneste den ansatte sa var «sorry»...

Rommet vårt fremstod som rent, og var lyst og fint. Son sentrum var veldig koselig med restauranter og små butikker langs sjøen.

Takk, Rinereiser
Anmeldt 7. juli 2020

Det var egentlig veldig lite som var bra med oppholdet. Frokosten var skrekkelig, vi ble halvveis vist til bordet av en sur og frekk hovmester og fikk servert én skive grå skinke og svett ost til én skive kald, brent toast. Verdens minste croissant, to små tomater, en agurkskive og en brun ananasskive. Rommet var ikke ordentlig rent, det var heller ikke spaet, drinkene i baren var halvparten så gode og dobbelt så dyre som hvor som helst ellers, men det verste var personalet. Både partneren min og jeg jobber i servicebransjen, og vi har aldri tidligere betalt noe for så dårlig service. Vi følte oss begge så utilpasse og lite velkomne. Det eneste som gjorde turen verdt det var godt selskap, Son sentrum som er kjempekoselig, og utsikten utenfor hotellet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Thea E