Destinia.com
eDreams
Priceline
ZenHotels.com
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler dessverre ikke dette spahotellet til noen, til tross for nydelige omgivelser i Son. Hovedsaklig skyldes det dårlig service. Når vi prøvde å gi tilbakemelding ble det nesten til krangel. Det er et kostbart hotell, man forventer å blir tatt godt i mot. Og maten var under pari. Spabehandlingene var helt ok, men også der hadde enkelte av de ansatte dårlig holdning. Ikke bra.

Takk, truder2017
Anmeldt 16. juli 2020

Fine rom og gode senger. Nydelig beliggenhet, en kort spasertur fra hjertet av Son. Hyggelig, smilende vaskepersonale. Spaet var ok, men det var generelt mye støy på grunn av overvekt av barnefamilier. Aldersgrense på magic circle gjorde dette til en avslappende opplevelse. Hovedbasseneget var svært fullt, og det var vanskelig å få svømt. God massasje. Restauranten var skuffende. Maten var middelmådig (spesielt kyllingen). På frokosten hadde servitørene verken kontroll på bestillinger eller pådekking. Maten kunne komme først, og bestikk 10 min senere. Om man spurte om noe ble man til tider møtt på en lite hyggelig måte. Himling med øynene, og glass/kopper som ble satt demonstrativt hardt i bordet. Presiserer at dette ikke gjelder for alle servitørene. Totalopplevelsen er ok, men med en restaurant som trekker totalopplevelsen markant ned.

Takk, B7653OWlisal
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Dessverre har Son Spa blitt mye dårligere det siste året. Jeg er stor fan av hotellet og besøker det ofte men det siste året har prisene økt på nesten alt samtidig som både kvalitet og kvantitet har gått ned.

Håper virkelig hotellet snart kommer tilbake til gammel standard.

Takk, Ramsli
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Bestille klassisk massasje, det var bare stryking på kropp med olje. Spa-avdelingen var stusselig og badstua var lunken. Frokosten var ikke bra: tørr, smakløs, og sparsommelig.

Det eneste som var hyggelig var å dra til Son sentrum og spise sjømat:)

Takk, 880petzi
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi tilbragte 3 netter på Son Spa for første gang og opplevelsen var litt skuffende. Da vi måtte feriere i Norge i år bestemte vi at vi skulle ha en rolig og avslappende liten ferie på Son Spa.

Vi leste på nettsiden at spaavdelingen/bassenget var åpent for barn frem til klokken 11 og vi bestilte dermed tid etter dette da vi ønsket en avslappende ferie. Det var ingen som sjekket om vi hadde bestilt (dette var et smitteverntiltak for å begrense antall gjester på spaavdelingen), i tillegg krydde det av barn der som skrek og hoppet ut i bassenget. Dette ble ikke særlig avslappende. Det var heller ingen ansatte som kontrollerte om folk fulgte smittevernstiltakene og smittevernstiltakene ble brutt flere ganger.

Rommene er helt ok, men det var vanskelig å få en god natts søvn da rommet var svært varmt. Det var ikke air condition, kun en liten vifte. Badet kunne også trengt en oppgradering. Vi hadde også dårlig wifi.

Restauranten var helt ok. Personalet var hyggelige og raske. Frokosten var svært begrenset, men dette er forståelig da de ikke kunne ha frokostbuffeten åpen grunnet korona.

Hotellets beliggenhet er svært bra med kort vei til sentrum og tennisbanen var også et pluss. Alt i alt dro vi hjem mer slitne enn vi var grunnet dårlig søvn og mange barn.

Takk, linemke