Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 26.09.21
Hurb
Gratis avbestilling frem til 25.09.21
eDreams
Priceline
ZenHotels.com
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Son spa er et fint sted å bo og ligger fint til ved sjøen og har et bra spa. I tillegg er det fine suiter med balkong og god utsikt samt connecting rooms. Svømmeområde har flere forskjellige basseng og er er sted man gjerne er en stund. I tillegg kan man gå ned på bryggen og bade i sjøen hvis man ønsker. De har en hyggelig restaurant og uteservering. Men her er også service ikke helt god. Det tar lang tid å få servering og kunnskapsnivået til enkelte av kelnerne er lavt. Dette gjelder også i resepsjonen og man får ofte ikke mer informasjon er det som er absolutt nødvendig. Med de prisene hotellet har forventer man mer. Det finnes unntak og når man møter på disse ansatte så er det en fryd. Tror dette kunne vært et fantstisk sted med jevnere service nivå.

2  Takk, 558christiank
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler dessverre ikke dette spahotellet til noen, til tross for nydelige omgivelser i Son. Hovedsaklig skyldes det dårlig service. Når vi prøvde å gi tilbakemelding ble det nesten til krangel. Det er et kostbart hotell, man forventer å blir tatt godt i mot. Og maten var under pari. Spabehandlingene var helt ok, men også der hadde enkelte av de ansatte dårlig holdning. Ikke bra.

Takk, truder2017
Anmeldt 16. juli 2020

Fine rom og gode senger. Nydelig beliggenhet, en kort spasertur fra hjertet av Son. Hyggelig, smilende vaskepersonale. Spaet var ok, men det var generelt mye støy på grunn av overvekt av barnefamilier. Aldersgrense på magic circle gjorde dette til en avslappende opplevelse. Hovedbasseneget var svært fullt, og det var vanskelig å få svømt. God massasje. Restauranten var skuffende. Maten var middelmådig (spesielt kyllingen). På frokosten hadde servitørene verken kontroll på bestillinger eller pådekking. Maten kunne komme først, og bestikk 10 min senere. Om man spurte om noe ble man til tider møtt på en lite hyggelig måte. Himling med øynene, og glass/kopper som ble satt demonstrativt hardt i bordet. Presiserer at dette ikke gjelder for alle servitørene. Totalopplevelsen er ok, men med en restaurant som trekker totalopplevelsen markant ned.

Takk, B7653OWlisal
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Dessverre har Son Spa blitt mye dårligere det siste året. Jeg er stor fan av hotellet og besøker det ofte men det siste året har prisene økt på nesten alt samtidig som både kvalitet og kvantitet har gått ned.

Håper virkelig hotellet snart kommer tilbake til gammel standard.

Takk, Ramsli
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Bestille klassisk massasje, det var bare stryking på kropp med olje. Spa-avdelingen var stusselig og badstua var lunken. Frokosten var ikke bra: tørr, smakløs, og sparsommelig.

Det eneste som var hyggelig var å dra til Son sentrum og spise sjømat:)

Takk, 880petzi