Marley B
3,0 av 5 boblerAnmeldt 30. aug. 2020
1,0 av 5 boblerVerdi
3,0 av 5 boblerSted
3,0 av 5 boblerService
Caroline Granbom, Guest Services / Front OfficeSon Spa, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 14. nov. 2020
Hei MarleyB158

Takk for besøket og tusen takk for at du tok deg tid til å skrive om ditt besøk hos oss.
Vi har gjort en del endringer siden ditt besøk, blant annet med vår frokost, servering av vann på spa og bedre interne rutiner kring middagsreservasjoner.

Takk for at du gjør oss oppmerksom på slike ting, dette har vi absolutt tatt med oss videre til etterretning og forbedret..
Håper vi kan vinne dere tilbake og att dere gir oss en ny sjanse i fremtiden!

Ønsker dere en trivlig novemberkveld!

Caroline Granbom

• Vio.com
12.5 km fra Son Spa
Se flere hoteller i Son
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Min kone og jeg besøkte Son Spa i forbindelse med vår bryllupsdag og hadde booket et superior rom for to netter. Rommet fremstod ikke som superior, men sengen var av høy kvalitet.
Restauranten server en 3 retters med to alternativer på hovedretten, fisk eller kjøtt. Personalet var hyggelig og oppmerksomme, maten var av topp kvalitet, med bra viner.
SPA avd. var bra, hyggelig atmosfære med profesjonelle ansatte.
Vi fikk anledning til å prøve Badstue-flåten som ligger i gjestehavna, der det fint gikk å bade i 22 graders hav. Meget trivelig og med Christian som "matros" og underholder, med div duft opplevelser.

Takk, Ulf F
Caroline Granbom, Guest Services / Front Office på Son Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2020

Hei Ulffra,

Takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive om ditt besøk hos oss!
Dette var utrolig trivelig å lese at du har kost deg og fått benytte deg av vårt fine spa området med utsikt mot sjøen.
Badstuflåten er en riktigt perle och vår matros Christian gleder sig til å ønske dere velkommen tilbake!

Ønsker dere en riktig fin kveld!

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Nydelige omgivelser ca 15 min gange fra Son sentrum, bra rom om ikke eksepsjonelt bra (vi hadde suite med balkong), men spaet har mer å gå på mtp fasiliteter. Måltider, og da spesielt frokosten, gikk knirkefritt smittevernhensyn til tross: Da vi kom for å spise fikk vi et fat med et utvalg kaldmat og brød servert ved bordet. Varmmat henta vi derimot selv fra en liten buffet.

En av de fineste opplevelsene var DJ-en som spilte noen timer om ettermiddagen lørdag, og som hadde med seg saxofonist. Det å sitte ute i finværet og lytte til musikken, løfta middagen flere hakk.

Minus for øvrig, for at hvert enkelt måltid og hver dag med inngang i spa måtte bookes hver for seg. Selv satt vi med åtte bekreftelses-mailer som skulle sjongleres. Dette burde vært løst på anna vis, feks ved at en kunne ha logga inn ett sted og bestilt alt samtidig.

1  Takk, bylineh

Hei Twoadultsandachild,

Takk for besøket og tusen takk for at du tok deg tid til å ge oss feedback.
Takk for at du gjør oss oppmerksom på ting vi kan jobbe videre med, dette tar vi absolutt med oss videre til etterretning

Vi jobber i skrivende stund med å finne et nytt system som kan gjøre gjestereisen mye mer sømløs.
Håper vi får anledning å ønske deg velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 6. august 2020

Når man betaler for en suite og ber om 5 min senere utsjekk pga. hast med både frokost, utsjekk og spatime på samme tidspunkt så forventer man en smule gjestfrihet, når man da ikke får dette, kommer ned igjen i resepsjonen og må likevel stå 5 min i kø fordi køen går helt ned til andre enden av resepsjonen, da gjør dette noe med kundeopplevelsen. Lite forståelse og vennlighet i resepsjonen fra begge resepsjonister. Det ble vist til at dette var direktørens ord, her mistet dere oss som kunder. Greit dere har en policy, men snakk om lite fleksibelt på dette hotellet. Jeg har reist mye rundt om på hotell, dette topper seg som kjip opplevelse.

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, Lucasisme
Deborah Wigardt, Guest Services / Front Office på Son Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Kjære Lucasisme,

Dette var utrolig beklagelig å lese!
Jeg ønsker gjerne å komme i kontakt med deg for å finne ut av hva som har skjedd her.
Dessverre så har jeg ikke så mye informasjon å gå ut i fra for å kunne nå deg, så du må gjerne ta direkte kontakt med oss.
Ser frem til å høre fra deg.

Deborah Wigardt
Guest Service Supervisor

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en deilig overnatting på dette hotellet. Vi var 5 venninner som hadde spa behandling, og hadde det gøy på basseng/spa området.
Fint området å gå på tur også, og ikke så langt til sentrum. Vi bestilte suite rom, og det kan jeg anbefale til det sterkeste.

1  Takk, StellaR527

Hei StellaR527

Tusen takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive om ditt besøk hos oss!
Dette var utrolig trivelig å lese at du har kost deg og fått benytte deg av vårt fine spa området og behandlinger.
Jeg håper vi får anledning å ønske dere velkommen tilbake inom en snar fremtid!

Ønsker deg en fin novemberkveld!

Hilsen,

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet har en fantastisk beliggenhet med gangavstand til Son sentrum. Å vandre langs kyststien er både romantisk og utrolig vakkert. Norsk sommer på sitt beste. Hotellrommet derimot er utrolig skuffende. Vi fikk et hjørnerom som ligger på bakkeplan, med trafikken på to av fire sider. Hotellrommet har full innsyn fra veien med mye trafikk og bråk utenfor. Det var ukomfortabelt å åpne vinduet og uten airconditioning var rommet varmt og klamt. Dette førte igjen til lite nattesøvn.

Middagen med dagens treretters var alt i alt smakfull, men kjøttet var alt for salt. Anbefaler ikke å kjøpe «smak av son» pakken, da du låser deg fullstendig til dagens treretters middag, uten valgmuligheter annet enn å velge mellom to hovedretter. Ved flere overnattinger risikerer du å spise det samme flere dager.

Frokosten var sparsom og lite fristende. Til tross for at vi spiste frokost kl 08.00 bar maten preg av å ha stått fremme en stund.

Opplever hotellet som svært overpriset og lite attraktivt. Kan nevnes at på samme prisnivå får du vesentlig mer på for pengene og en bedre opplevelse på Farris Bad.

3  Takk, tirilconstansed