eDreams
Priceline
FindHotel
ZenHotels.com
Anmeldt 21. juli 2021

Tilbragte 3 netter(4 dager) på Son Spa. Man føler seg velkommen fra det øyeblikk man går inn, vennlig personale uansett hvor man går. Følelsen av at alle gjør det lille ekstra er ganske unikt. Bodde i frontsuite, vakkert, gode senger og flott utsikt. Eneste som trekker ned er noe støy fra bryggene om kvelden, her kunne hotellet hatt bedre kontroll, stille etter klokken 2300 f.eks med en bryggevakt. Fint Spaanlegg, bra at det er tilpasset voksne og barn. Beste hotellfrokosten jeg har opplevd, gleder meg til å komme tilbake :)

Takk, Anette P
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Synes dette hotellet er skikkelig overpriset og i ferd med å bli litt utdatert. Jeg betalte over 3500 for et rom som kalles superior dobbeltrom. Trist bad og stusslige rom. Det eneste som skiller det fra et standard dobbeltrom er at superior er i tillegg «stilfullt»…. I tillegg har ingen av de vanlige rommene balkong. Og det aller verste var vel at det er knallvarmt på rommet når det er varmt ute. Det er null AC, og hvis man vil ha litt sirkulasjon i lufta så må man sette på en vanlig bråkete gulvvifte. Dette var min første natt borte fra babyen på 5 mnd og jeg endte opp med å sove dårligere enn noen gang før. Jeg hadde bestilt rom for 7-åringen min og meg og det skulle være kids VIP i spa, men de kunne godt tilpasset rommene til de som kommer. Minibaren er stappfull av all slags typer alkohol og til og med «bakrus»-drikken Zobrius. To glassflasker med cola var det der da. Altfor stort alkohol-fokus med andre ord. I tillegg var det ingen badetøfler for barn eller badekåper som var passe til henne. Så ikke veldig VIP der altså.

Spa-området var OK, men heller ikke så veldig spesielt. Jenta mi var uvel og kastet opp etter å ha fått nok klorvann og klarte ikke å være med på en neglelakk-time, som da ble fullbelastet. Fordi det var 24 timer avbestillingsfrist. Fristen kan jeg forstå, men at man da ikke tar høyde for at barn kan både angre seg eller bli dårlige så er det ikke spesielt bra service.

Frokosten var helt ok, men langt fra fantastisk. Har opplevd mange bedre hotellfrokoster i Norge. Restauranten har veldig liten meny og mye frityr og burger-greier for barn.

Alt i alt et svindyrt døgn. De som jobbet i resepsjonen var hyggelige og det var også et par av servitørene vi møtte. Son er vakkert og vi kommer tilbake, men ikke på hotellet. Men på er svaberg ved sjøen.

Romtips: Reis til son på dagstur og stå over hotellet. Sov et annet sted :)
2  Takk, LilacChili
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Gjennomsnittlig opplevelse. Ikke verdt det du betaler. Spa var bra, men tre av badstuene på Magic Circle var slått av, noe som var skuffende. Service var ok, men ikke noe mer, Frokosten var bra. MEN: Det er ikke luftanlegg på rommene, og rommet var hinsides varmt og hadde skikkelig dårlig luft. Å åpne vindu hjalp ikke. Fikk en dårlig natts søvn som da eroderte spa-opplevelsen. Styr unna, og bruk penga et annet sted. Lite verdi for penga.

Romtips: Avoid summer as there is no AC. Parking is 240 kr.
1  Takk, 107vineets
Anmeldt 12. juli 2021

Flott rom med fantastisk utsikt. Det som trakk ned er renhold dessverre og at det var alt for varmt på rommet. Rommet hadde Ingen air con, det sto en slags kjølevifte på rommet, men den gjorde ting bare verre egentlig.. frokosten var fin, personalet var hyggelig. Vi prøvde badstuflåte - det var en opplevelse som anbefales på det sterkeste ( jeg er egentlig ikke glad i badstu) Badstuverten gjorde oppholdet morsomt, avslappende og minneverdig. Kommer garantert tilbake :)

Takk, NorwayKatta
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en tre retters middag som var en forferdelig opplevelse. Første rett tartar var som en grå masse som lignet mer på havregrøt. Hovedrett var en smakløs blanding av farsepudding av kylling og tørr filet. Dessert var flat blanding av jordbær og vaniljeis som kunne vært kjøpt på en vanlig dagligvare.

Dette anbefaler jeg ingen.

Takk, Øyvind T