Trude S
Anmeldelse av Son Spa
5,0 av 5 boblerAnmeldt 13. juni 2023
Dato for oppholdet: juni 2023
Romtips: Kom hit, med en eneste gang!!
Reisetype: Reiste alene
43.6 km fra Son Spa
Svømmebasseng
Se flere hoteller i Son
Anmeldt 10. april 2023 via mobile enheter

Veldig heldig med været som gjorde oppholdet enda bedre. Med oppgradert rom til suite så ble det en topp dag der. Romlig balkong.
Deilig med badstuflåte og sjøbad.
Vær obs på å få romnunmer endel høyere nr 4101 om du vil ha suite, de første rommene der kommer veldig nær veien til leilighetene ved siden av hotellet.
Dyrt hotell parkeringshus til over 300kr døgnet.
Rommet var fint innredet. Men løst dolokk, manglende lys på bad, kun håndsåpe og sjampo i dusjen trekker ned. En suite bør ha slikt på stell. Hvem bruker vel håndsåpe i dusjen? Her manglet balsam og body wash såpe.
Vær obs på at rommene ikke har AC og blir nok sikkert veldig varme om sommeren. Ikke så lett å få luftet de skikkelig ut heller.

Romtips: Sjekk kostbar parkering i hotellets p-hus. Kostet over 300kr døgnet. Rom mangler AC
Dato for oppholdet: april 2023
Takk, 880ll
Anmeldt 14. mars 2023

Flott beliggenhet, fin spaavdeling og Circle og senses hevet hele opplevelsen. Det trakk imidlertid veldig ned at parkering på hotellet er kjempedyrt og vi fikk ikke betale i resepsjonen for denne, men ble henvist til en nettside for å unngå faktura med tilhørende gebyr. Nettsiden fungerte ikke og da jeg ringte resepsjonen for å be om hjelp kunne de ikke hjelpe og satte meg heller over til andre som heller ikke kunne løse saken. Jeg venter nå på en faktura med uvisst beløp og dette kombinert med dårlig kundebehandling på telefon gjør at jeg trolig ikke gjentar et besøk til Son spa, mange andre steder man heller kan velge å dra til.

Dato for oppholdet: mars 2023
Takk, Åshild H
Anmeldt 9. februar 2023

Veldig bra frokost og god mat i restauranten. Rommene er store og fine. Det var rent og pent og hyggelig personale. Hotellet har en veldig fin beliggenhet og utsikt. Var i spa avselingen og det var også rent og pent. Boblebadet ute kunne holdt en noe høyere (varmere) temperatur.

Dato for oppholdet: februar 2023
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, KMJ2023
Anmeldt 25. januar 2023

Fantastisk opplevelse 😁 vår første tur hit men det blir flere, flott beliggenhet.Veldig hyggelig og serviceinnstilt personale vi ble tatt veldig godt imot,flotte rom og veldig god mat. Spa opplevelsen var fantastisk 😁

Dato for oppholdet: januar 2023
Takk, Morten-Gregersen
Anmeldt 23. januar 2023

Utrolig fint hotell med hyggelige ansatte som var serviceinnstilt og sørget for at oppholdet ble best mulig. Vi følte vi ble fulgt opp fra start til slutt. Vi benyttet oss av tilbudet med behandling på spa avdelingen og var svært fornøyd. Maten vi fikk servert var nydelig og spa tilbudet ellers var helt topp. Kan trygt anbefale dette stedet til alle som ønsker en rolig og avslappende ferie.

Dato for oppholdet: januar 2023
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com