“I en gammel kjeller i Son”
Anmeldelse av Ristorante 24 - STENGT

Ristorante 24
Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

I en gammel kjeller i Son finner du denne bitte lille italienske restauranten, her fikk vi servert smaksrik og god pizza med Siciliansk schwung. Det tok litt tid å få mer øl på uteserveringen:), men betjeningen var morsom og hyggelig. Atmosfæren litt som å komme hjem til noen. Vi hadde en hyggelig kveld på restauranten. Og kan anbefale denne om du/dere skal ut og kose dere og slappe av en fredagskveld.

1  Takk, 925elinj

Anmeldt 8. juli 2020

Kvalitet i alle ledd
Bruccetta som du garantert vil huske.
Pizza laget på ekte italiensk vis.
Anbefales !!!!

Takk, Tudda70
Anmeldt 6. juli 2020

Hyggelig betjening og god mat med autentisk italiensk stil! Anbefaler å spise der hvis man skal til Son

Takk, martinethueh
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Skjønner ikke de som sier at dette er stedet for Italiensk pizza, da har du ikke vært i Italia! Var her for noen år siden og da var det bra, nå var det bare tragisk. Tok 1,5 time å få servering, pizzaen var overlesset med ost som fløt som en fet grøt og den var fet og ekkel. Colaen var lunken og død, kan ikke engang ha vært dispenser men kom antagelig fra en åpnet 1,5 liters flaske som ikke engang sto i kjøleskapet. 210 kr for en pizza her var et ran. Styr unna!!!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, ErikLund25
Anmeldt 5. april 2020

Denne hjemmekoselige restauranten i Son har den beste italienske pizzaen du får utenfor Italia! Med italienske råvarer, italiensk atmosfære og italienske kokker føler man at man er i Italia. Vi er faste gjester og har aldri blitt skuffet! Denne gangen ble det take away pga Corona dessverre.

Dato for besøk: april 2020
Takk, Kvinne1979