“Utrolig god pizza og hamburger!”
Anmeldelse av Cafe Oliven

Cafe Oliven
Vurdert som nr. 2 av 11 Restauranter i Son
Kjøkken: Italiensk, Meksikansk, Norsk, Sentraleuropeisk, Helsekost
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig god pizza og hamburger!
Beste pizzaen vi har smakt på lenge, burgeren hadde nydelig grillsmak.
Maten kom raskt og atmosfæren er helt super! Anbefales på det varmeste.

1  Takk, Aidapida

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig koselig og rolig sted med nydelig italiensk pizza som kan anbefales på det varmeste! Ligger litt opp fra gjestehavna, men verdt et besøk!

Takk, ConnieRenate
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her flere ganger og både pIzzaen deres samt fiskerettene kan absolutt anbefales. Restauranten er i et gammelt hus og har derfor et fint interiør. Men det er enda bedre å sitte ute hvor serveringen er i forskjellige nivåer oppover steinsiden. Her er det god stemning og også levende musikk. Oliven er en klassisk Son restaurant som absolutt kan anbefales.

2  Takk, 558christiank
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, gikk relativt fort fra vi bestilte til vi fikk maten vår. Ferske råvarer, hyggelige ansatte og helt OK pris.

Takk, TerjeP1983
Anmeldt 8. juli 2020

På ferie hos familie i Son..Ble anbefalt Oliven.Der er vi hver dag,prøver å jobbe oss igjennom menyen.Alt vi prøver er bare helt fantastisk.Elsker atmosfæren og stilen.

Takk, Nordlandspia

Reisende som så på Cafe Oliven, så også på

Son, Vestby kommune
Son, Vestby kommune

Har du vært i Cafe Oliven? Del dine erfaringer!