“Son’s beste kveite👏👍⛵️”

Vurdert som nr. 2 av 11 Restauranter i Son
Prisklasse: kr 90 - kr 395
Kjøkken: Italiensk, Meksikansk, Norsk, Sentraleuropeisk, Helsekost
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Vi holder til i Stoltenberggården mitt i Son sentrum. Bygningen er fra 1700-tallet og har vært brukt til mange formål. På begynnelsen av 1900-tallet åpnet Ole Løkke en skredderforretning i Stoltenberggården, og dette var den første næringsdriften i gården. Kafé Neptun holdt til her fra rundt 1950 til rundt 1970. Deretter flyttet Son Postkontor inn, og ble der inntil det i 1980-årene flyttet videre. Siden 1996 har Shaker Sabetzadeh drevet Café Oliven. Kafeen bruker hagen til uteservering, kalt Olivenlunden.​
Anmeldt 7. juli 2023 via mobile enheter

Byens beste kveite..👍⛵️👍
Veldig hyggelig og folkelig betjening, lette å komme i kontakt med andre gjester og veldig hyggelig lokalbefolkning 😘

Dato for besøk: juli 2023
Takk, Tor ole S

Anmeldt 12. februar 2023

Noe av det kjedeligste jeg har spist. Gummipizzs!
Ingen responsen - som min response på pizza sier gutten - smak og behag. - tungen ut av vinduet gir bedre smak sier nå jeg

Dato for besøk: februar 2023
Takk, Superseiler
Anmeldt 11. desember 2022 via mobile enheter

Juletallerkenen var i år like nydelig som tidligere år. Og med juleøl på fat ble dette nok en gang et perfekt måltid. Og som alltid hyggelig betjening. Anbefales!

Dato for besøk: desember 2022
Takk, morten_henriksen
Anmeldt 12. oktober 2022

Oliven er møteplassen for mange av beboerne i Son. Mao. tar du en tur ut så treffer du som regel kjente. En føler seg hjemme på Oliven. De har god mat og et hyggelig miljø.

Dato for besøk: oktober 2022
Takk, AnneLiseB139
Anmeldt 25. september 2022 via mobile enheter

Når vi kom søndag ettermiddag var mye reservert. Men de fikset bord til oss.
Hyggelig folk som jobbet der, og de hadde en variert meny.

Vi spiste hamburger med ( glutenfritt brød), Cæsar salat, nachos chips , rekesmørbrød med glutenfritt brød.

All pizza kunne lages glutenfrie

Vi tok en kaffe etter maten, da kom servitøren med kaffe’n og spurte om vi ville ha påfyll.
Hit kommer vi igjen.

Dato for besøk: september 2022
Takk, jeanettej661

Reisende som så på Café Oliven, så også på

Har du vært i Café Oliven? Del dine erfaringer!