“En perle! ”
Anmeldelse av Restaurant Sjøboden

Restaurant Sjøboden
Vurdert som nr. 1 av 10 Restauranter i Son
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

God mat og fantastisk service! Noe av den bedre servicen jeg har fått på restaurant - en servitør som fikset opp i både det ene og det andre med et smil!

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, MariannP56

Anmeldt 6. november 2018

Spiste der en flott dag med masse sol. Maten var veldig god og servicen er opp mot det beste vi har opplevd i Norge. God mat og hyggelig service.

2  Takk, KDANS
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig service, god mat bortsett fra at de gratinerte potetene var harde. Flott betjening det blir personlig og hyggelig når det ikke er proffe servitører, men glade amatører som leverer god basic service

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, 922petterh
Anmeldt 17. oktober 2018

Her skal man spise fiskesuppe, bruke god tid og sitte å se på båtlivet og mennesker passere. Maten er god.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Lars0454
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening, koselig atmosfære.
Maten var meget god og vi hadde en meget positiv servitør

Takk, 500erika

Reisende som så på Restaurant Sjøboden, så også på

Har du vært i Restaurant Sjøboden? Del dine erfaringer!