“Ok, men..”
Anmeldelse av Restaurant Sjøboden

Restaurant Sjøboden
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Son
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Kom i høysesong, fikk raskt bord og bestilt mat og drikke. Prøvde gin mare som smakte ingenting og blåskjell med pommes frites som smakte som blåskjell skal gjøre, men sausen var kjedelig og smakte bare salt. Pommes frites var godt.
Etter servering kom de ikke noen flere ganger og vi måtte til slutt etterlyse mer drikke. Min venn spiste spicy sjømatpasta og syntes den smakte mest chili.

1  Takk, 256stinep

Anmeldt 24. juli 2020

Ikke spesielt god mat (dårlig og for mye saus til blåskjell), tørr fisk og altfor små og smakløse mini-blinis. Hyggelig, men slapp service. Tok en time og 15 minutter fra vi kom til vårt bestilte bord, til hovedretten var servert. Virker ikke som at betjeningen er spesielt glad i mat.

1  Takk, Percel
Anmeldt 24. juli 2020

God mat og hyggelig armosfære som kunne vært enda hyggeligere dersom musikken var litt mer «chill» og laidback. Man sitter å skal slappe av ved sjøen og nyte et godt måltid, men «uptempo»rytmene fra musikken gjør det hele litt stressende. Er det et diskotek eller en restaurant dette her? Ønsker jeg slik type musikk drar jeg på clubbing eller disko, ikke på en slik type restaurant som dette. Det passer seg rett og slett ikke.

2  Takk, P2346WAls
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

God mat i hyggelig selskap på tampen av sesongen (selv om det var såvidt vi fikk plass i gjestehavnen da de fleste plassene var reservert Bavaria-treff).

Dato for besøk: august 2019
Takk, Irissandvikh2018
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig sjømat og gode drinker, spesielt rabarbradrinken. Flott beliggenhet på havna og veldig hyggelig betjening.

Takk, 949henriettef

Reisende som så på Restaurant Sjøboden, så også på

Son, Vestby kommune

Har du vært i Restaurant Sjøboden? Del dine erfaringer!