“Lite hyggelig ”

Restaurant Sjøboden
Vurdert som nr. 1 av 12 Restauranter i Son
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Lite hyggelig

Noen ganger så får du en dårlig opplevelse fordi den som serverer er lite hyggelig.
I utgangspunktet ett kjempefint sted, men en av servitørene ødela det som burde vært ett koselig besøk. De andre som jobbet der virket hyggelige, men vi kommer ikke tilbake dit.

6  Takk, W7509STheidib

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Bestilte bord for 2 familier (9 personer) og fikk rask og god service. Bestilte kveite, spicy sjømatpasta og hamburgere. Alle rettene var meget gode. Fantastisk koslig uteservering i fint sommervær. Kan absolutt anbefale denne restauranten.

Takk, christianaJ5954KT
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Helt nydelig spicy sjømatpasta. Den kommer jeg tilbake for. God porsjon også.

Egenkomponert rabarbradrink anvefales også. Samme med fiskeburgeren.

Sons beste beliggenhet og bra service på toppen av det hele, gjør at vi garantert kommer tilbake.

Takk, matgladest
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

God sjømat og fantastisk service. Tydelig at personalet er godt opplært. Veldig gode drinker også. Kan anbefales på det varmeste!

Takk, Mack1z
Anmeldt 30. juli 2020

Bestilte bord til kl 19.30. Ble motatt av svært hyggelig personale og fikk bestille litt drikke før vi fikk bord. Ble tilvist bord av en svært hyggelig hovmester, men da var det slutt på sørvisen. Vi satt i 15 minutter og fikk ingen meny. Vi spurte da etter denne. En litt arrogant servitør gav oss denne. Vi fikk gjort bestilling av forrett og hovedrett av eden samme lett irriterte kelneren. Kjemien stemte ikke mellom oss. Foretten fikk vi kjapt, men vinen vi hadde bestilt kom ikke. Etter ca 20 min gikk jeg bort til kelner og sa vi ønsket vinen til maten vi hadde bestilt. Da kom vinen med ynnskyldning om at han hadde glemt det. Etter dette ryddet kelneren litt brydd etter foretten og spurte om vi ville bestille dessert. Vi bad da om hovedretten vi hadde bestilt tidligere. Kelneren virket brydd, men uinteresset i oss. Maten kom etterhvert og kvaiteten på maten var veldig bra, men helhetsinntrykket dårlig. Opplevelsen for gjester er viktig og det kunne denne kelneren ingenting om. Blir nok ingen flere besøk til denne resturanten. Synd da maten var god.

Takk, 308randimaries

Reisende som så på Restaurant Sjøboden, så også på

Har du vært i Restaurant Sjøboden? Del dine erfaringer!