“Skuffende service!”
Anmeldelse av Restaurant Sjøboden

Restaurant Sjøboden
Vurdert som nr. 1 av 10 Restauranter i Son
Anmeldt 17. juli 2021

Trist å komme til bestilt bord men bli beordret til å vente kø med drop-in gjester. Maten måtte vi vente lenge på og service var så lite imøtekommende at vi opplevde oss ikke velkommen. Maten var god.

1  Takk, Victoria M

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en forferdelig opplevelse.
Stedet mangler fundamentale elementer for å drive restaurant.

1) Lite vennlig betjening.
2) bordbestilling har lite å si, alle venter på bord uavhengig av bestilling….
3 Maten er middelmådig, og dermed overpriset når man tar kvaliteten i betraktning.

Styr unna. Dette er virkelig begredelig.

2  Takk, Tour04150247652
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Dårlig barnemeny. Lite mat. Hår i maten. Kylling i sjømatpasta. Var også litt små sure servitører og dårligvservice. Høy pris i fht maten man får.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Passenger22531626241
Anmeldt 6. juni 2021

Meget ubehagelig opplevelse. Hadde bestilt bord lørdag 5/6 kl 1400. Kø av droppin gjester, vi henvendte oss til han vi visste var daglig leder! Ble bryskt avvist å beordret bakerst i køen. Hvorfor bestiller man bord visst man skal stå bakerst?? Nå var vi først i køen for flere av droppin kom inn. Han ga seg ikke og det ble en opphetet diskusjon som endte med ay vi var uønsket som gjester Utrolig opplevelse. Gikk til Oliven i Son hvor vi var velkomne

4  Takk, KS1945
Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Kan anbefales. Hyggelig betjening, koselig og rolig atmosfære og nydelig mat. Koronaavstand og andre koronaregler ble nøye fulgt.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, lilleva66

Reisende som så på Restaurant Sjøboden, så også på

Har du vært i Restaurant Sjøboden? Del dine erfaringer!