“God mat! ”
Anmeldelse av Restaurant Sjøboden

Restaurant Sjøboden
Vurdert som nr. 1 av 10 Restauranter i Son
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Kyllingen er noe av det saftigste jeg har spist, og smaks kombinasjonen er veldig bra! Litt lite reker til den andre retten. Helt på snitt service.

2  Takk, I8553HHchristianh

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi har spist på mange steder og møtt mange mennesker, men makan til plass Sjøboden er! Alt av mat og drikke er så utrolig godt og i særklasse! De var først ute med Corona på tappekran og vi var vel en av de første som fikk det servert her. Det er en fantastisk plass og Son har blitt vår favoritt mye takket være Kristian og Nathalia som har vært våre servitører! For noen mennesker! Hadde ansatt de på flekken og sørget for å beholde de! Tusen takk for alltid god service Sjøboden og vi kommer tilbake igjen og igjen Kan varmt anbefales

Takk, Gry K
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt bord til spesiell anledning og fikk fantastisk oppfølging og service fra første stund. Må spesielt fremheve Nathalia og Kristian som gav oss svært god service og gode råd om mat og drikke.
Anbefaler å prøve drinken Summer Sour og skalldyrspasta til middag...

1  Takk, Erik V
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Kan virke som det er de mest misfornøyde som skriver her. Vi opplevde strålende service og ditto mat. Hadde ikke bestilt bord, men kort ventetid og hyggelig servitør fulgte oss opp. Anbefales!

1  Takk, Jon M
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Det var fult ute men vi ble høflig anbefalt å vente på bord i solen til første ledige bord var klart. Vi bestilte alle ristet piggvar som smakte fantastisk. Rask, vennlig og god service.

Takk, Akvaria

Reisende som så på Restaurant Sjøboden, så også på

Har du vært i Restaurant Sjøboden? Del dine erfaringer!