“Skuffende opplevelse i dag.”
Anmeldelse av Restaurant Sjøboden

Restaurant Sjøboden
Vurdert som nr. 1 av 10 Restauranter i Son
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk raskt bord på den hyggelige uteserveringen. Problemet meldte seg når maten ble servert. Både voksen- og barneburgeren var helt rå i midten (vi ble ikke spurt av servitøren vår ved bestilling om hvordan vi ønsket burgeren stekt, så vi antok den ville bli servert gjennomstekt slik vi pleier å få den andre steder, også pga fare for bakterier). Når vi spurte en annen servitør som kom forbi om vi kunne få de bedre stekt, svarte hun kort at det burde vi ha gitt beskjed om når vi bestilte, men tok de imot.. Når vår servitør skulle rydde av bordet og spurte hvordan det smakte, foreslo vi høflig at de burde spørre kunden om hvordan de ønsker burgeren stekt, da mange forventer at den skal være gjennomstekt. Da fikk vi til svar at her serveres den medium stekt..han var i det minste blid og hyggelig når han svarte, men på dette stedet har tydeligvis ikke kunden rett, og det var ingen beklagelse å få men heller det motsatte, signaler om at det var vi som tok feil.. Én av oss fikk også en leirelignende klump full av sand i maten, men da så vi ingen vits i å si ifra mer, følte oss nok til bry allerede.. Cocktailen var imidlertid fortreffelig! Håper servitørene tar mer hensyn til kundene heretter, vi har tidligere hatt svært gode både mat- og service opplevelser her før.

Takk, Daniel L

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Kyllingen er noe av det saftigste jeg har spist, og smaks kombinasjonen er veldig bra! Litt lite reker til den andre retten. Helt på snitt service.

2  Takk, I8553HHchristianh
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi har spist på mange steder og møtt mange mennesker, men makan til plass Sjøboden er! Alt av mat og drikke er så utrolig godt og i særklasse! De var først ute med Corona på tappekran og vi var vel en av de første som fikk det servert her. Det er en fantastisk plass og Son har blitt vår favoritt mye takket være Kristian og Nathalia som har vært våre servitører! For noen mennesker! Hadde ansatt de på flekken og sørget for å beholde de! Tusen takk for alltid god service Sjøboden og vi kommer tilbake igjen og igjen Kan varmt anbefales

Takk, Gry K
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt bord til spesiell anledning og fikk fantastisk oppfølging og service fra første stund. Må spesielt fremheve Nathalia og Kristian som gav oss svært god service og gode råd om mat og drikke.
Anbefaler å prøve drinken Summer Sour og skalldyrspasta til middag...

1  Takk, Erik V
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Kan virke som det er de mest misfornøyde som skriver her. Vi opplevde strålende service og ditto mat. Hadde ikke bestilt bord, men kort ventetid og hyggelig servitør fulgte oss opp. Anbefales!

1  Takk, Jon M

Reisende som så på Restaurant Sjøboden, så også på

Har du vært i Restaurant Sjøboden? Del dine erfaringer!