Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig flott atmosfære, god mat og drikke, hyggelig betjening .koste oss veldig på rom på slottet , det er et must å bo på selve slottet når man er der. Anbefales kommer gjerne tilbake vår/sommer✨

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 554elins
Desrik, Guest Relations Manager på Thorskogs Slott, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Hej!

Så roligt att höra att ni trivdes hos oss och varmt välkomna åter!

Desirée Andersson
Hotellchef

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Vi var to vennepar som bodde her i to netter med golfpakke. Vi bodde på selve slottet, og det var vakre rom med utsikt til parken. Rolig, behagelig atmosfære med tidsriktige rom fylt med stilige møbler, vakre tekstiler, malerier og kakkelovner. Middagen var i absolutt toppsjiktet gourmet, vakkert og smakfullt med gode viner til, behagelig personalet. Et godt sted å være og som jeg kan anbefale. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, A2S6E
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Var i bryllup til min søster. Vi ankom tidlig fredag for en familielunsj.
Ble tatt imot med åpne armer. Fikk omvisning på slottet før vi satt oss ned å spiste en god lunsj.
Vi fikk sjekke inn på rommene rett etter lunsj, fikk hjelp til å bære opp av en solstråle som jobbet der.
Rommene på slottet er unike, hvor ingen er like. Noe helt utenom det vanlige.
Rommet var romslig, rent og spennende.
På kvelden var det grillfest. Det bugnet av ulike tilbehør og kjøtt. Virkelig en grillbuffet i særklasse.
Lørdag startet med en sinnsyk frokost. Helt nydelig mat, ferskt brød/bakevarer og nypresset juice!
Etter vielsen ble vi servert kanapeer og musserende ved dammen, helt nydelig.
Bryllupsmiddagen bestod av fire retter, smakte utsøkt!
Vi ble hele tiden vartet opp av et fantastisk personalet.
Jeg vil på det sterkeste anbefale Thorskog slott! Har du lyst til å føle deg litt kongelig, reis hit ❤

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, TineJ21
Anmeldt 29. januar 2018

Vi ville feire bursdagen til min kone på et spesielt fint sted, i rolige romantiske omgivelser, så vi valgte Thorskog slott. Noe vi ikke angrer på.
Da vi ankom Thorskog slott, og gikk inn gjennom porten, så lå det en nydelig slottspark rundt det herskapelige fine slottet.
Da vi gikk inn slottsdøren, ble vi varmt mottatt av en hyggelig dame, som ønsket oss velkommen og viste oss litt rundt på slottet :)

Resten av oppholdet ble som et lite eventyr, og må bare oppleves :)

Det gjorde ikke oppholdet noe mindre spesielt, da vi fikk greie på at flere kjente store presidenter har overnattet her, og at noen sesonger med "stjärnorna på slottet" har blitt spilt inn her. Kan trygt anbefale dette nydelige slottet :)
Mvh. Simon og Anita

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Simon L
Desiree A, Manager på Thorskogs Slott, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. februar 2018

Hej!

Tack för de fina orden och varmt välkomna åter!

Anmeldt 17. august 2017 via mobile enheter

Min kjæreste og jeg ønsket å overnatte på et slott i Sverige. Valget falt på Thorskog Slott. Bildene på nettsiden var svært forlokkende hvor utelukkende selve slottet var avbildet. Med tanke på prisen, 1820kr, så falt det seg naturlig å vente seg et rom på dette slottet. Men nei.
Da vi sjekket inn ble vi vist bort til en brakkerigg i utkanten av slottshagen. Standarden må sies å være langt under hva man kan forvente av et slott. Den mest nærliggende sammenligningen av brakkene/rommet vil være personalboligene som ble anlagt for sesongarbeiderne i oljebransjen i Stavanger på 70-tallet. Dagen etter reiste vi til Gøteborg og booket oss inn på byens beste hotell. Pris: 1200kr.

Ikke reis til Thorskog Slott og forvent at du skal bo på et slott. Bildene er misvisende og det foreligger ingen bilder av brakkene, ei heller informasjon om at gjester skal innlosjeres i brakker.

Dato for oppholdet: august 2017
5  Takk, bj_rnb217
Desrik, Manager på Thorskogs Slott, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2017

Hej Björn!
Det var verkligen tråkigt att höra att ni inte är nöjda med ert besök hos oss.
Vi har 13 rum inne på själva slottet och ytterligare 27 rum belägna i slottsparken.
Ni bokade via en extern part och vi är alltid noga med att kommunicera att rummen är belägna i slottsparken men att det mot ett tillägg går att uppgradera till själva slottet. Då din bokning kom samma dag som er ankomst försökte vi nå er både via telefon och mail för att stämma av om ni hade önskemål kring middag och ev. uppgradering av rum men lyckades dessvärre inte få kontakt.
Skulle ni vilja besöka oss igen vill vi gärna se till att ni får lite extra guldkant med boende inne på själva slottet - maila oss i så fall direkt.
Desirée Andersson
Hotellchef