Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Koselig hotell, pent rom med gode senger og lite, men funksjonelt bad.
Fika og champagne ved ankomst, som bestilt.
Nydelig høgsommarmeny i restauranten med tilhørende viner som passet perfekt. Stor plen med solstoler, sti ned til fjæra. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, AnneE2012
Ellika64, Ägare på Villa Sjotorp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2019

Åh så glada vi blir Anne - Tusen Tack

Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Overnattet 3 netter. Koselig og sjarmerende sted med lang og interessant historie som kunne leses i bok på rommet. God seng i "Røda rummet", rent og pent. Betjening meget vennlige, veldig god service på alle måter. Gode stoler i hagen, flott terrasse i kveldssola, nydelig utsikt over sjøen! Pluss med trapper i terrenget ned til sjøen. Spiste ikke middag, frokostbordet var veldig bra, velsmakende med lokale råvarer. Ba om glutenfritt brød, fikk kurv med flere forskjellige brød og knekkebrød, mye bedre enn man kan forvente. Noe støy fra andre rom, men ikke til så veldig mye sjenanse. Alt i alt et sted utenom det vanlige som vi gjerne reiser tilbake til!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, ATSkari
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Et gammelt herskapshus fra 1800-tallet rommer et spesiellt overnattingsted hvor det ser ut som ingenting er spart på, og alt er forsøkt å holde i den gamle stilen med stort hell.
Bate en natt denne gangen, men vi kommer sterkere tilbake.
Et flott kjøkken med en meny som frister.
Ikke billig, men man drar ikke dit for å spare penger.
Da kan man holde seg hjemme.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, yesrune
Ellika64, Ägare på Villa Sjotorp, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Tusen Tack för dina fina ord - Så glada vi blir för fint omdöme. Önskar er en fortsatt fin sommar.

Anmeldt 23. juli 2018

Flott beliggende gammelt trehotell med intresant historie. Sjarmerende bygning og veldig flott beliggenhet der det ligger på ett lite høydedrag med utsikt over sjøen. Meget god mat. Vi kjøpte vinpakke til maten. Det var en liten nedtur. Små glass og ikke den mest interesante vien. Eksta glass kostet over 170 kr pr glass.... Kjøp heller hel flaske og velg vinen selv.

Flotte rom og bad. Meget god frokost. Anbefales

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, IngeMauseth
Anmeldt 3. januar 2018 via mobile enheter

Vi ankom nyttårsaften med store forventninger. Det positive først: nydelig mat (middag) og sted. Men så stopper det dessverre opp der. Vi følte oss ikke godt ivaretatt. Eksempel: når vi snakker til kelneren om maten i positive ordelag foventer vi i det minste et høflig takk eller aller helst en kort passiar om retten. Men nei. Overhodet ingen interesse å snakke med gjestene. Vi ble rett og slett oversett. I tillegg er dette alt for overpriset. Dette var vårt andre og dessverre siste opphold her.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, RuneIm