Anmeldt 14. februar 2015

Bedre sent enn aldri for en anmeldelse.

Vi hadde en helt fantastisk bryllupsreise hit i oktober 2014. Servicen, atmosfæren og følelsen vi fikk av å være hjertelig velkomne bidro til at ingenting noen gang var mindre enn perfekt
Vi kommer definitivt tilbake hit, entn alene eller med venner.
Anbefales på det aller varmeste!

Kristian & Morten

Opphold: oktober 2014, reiste som et par
Takk, Kristian Edvard L
ewaldbiemans, Owner på Bucuti & Tara Beach Resort Aruba, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2015

A vote of "perfection' all the way from Norway - Thank you so much! We appreciate your kind words in the Norwegian language as it will help spread the word about Aruba in Norway.
WE hope to someday serve you again and remain with sunny Regards,
Ewald Biemans
Biemans@bucuti.com

Anmeldt 9. desember 2014

Drømmen om en Karibisk opplevelse går i oppfyllelse her. Hotellet ligger på vakker strand med fantastisk vann. Godt med rom mellom solstolene, som er behagelige. Flagget på solsenga varsler at du vil ha servering. Gratis vaskemaskin og tørketrommel. Oppmerksomhet på rommet ved feiring - og det var tydelig at mange feiret noe, det var gjort stas ved hyggelig hilsen på døra.
Hvis jeg kommer tilbake til Aruba, så blir det hit.

Romtips: Vi var tre par og alle var fornøyde med rommene, både de på Tara og de på Bucuti.
  • Opphold: november 2014, reiste med venner
Takk, Enmth
ewaldbiemans, Owner på Bucuti & Tara Beach Resort Aruba, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2014

To NMTH all the way from Norway - Thank you so much for your compliments.
We appreciate the fact that you wrote your comments on the Norwegian TripAdvisor is highly appreciated as it will provide your country people with first class references on our Island and resorts.
Masha danki!

Anmeldt 4. august 2013 via mobile enheter

Supert hotell for oss voksne uten barn. Kort vei til den snøhvite stranden, og stranden til dette hotellet er den beste på alle kilometrene med hvit sand i området.Vi hadde rom med frokost, og frokosten er smakfull, men frokostbuffe i to uker er i lengste laget. Strandpuben The Pirates Nest har god service og gode luncher
Restaranten på hotellet hat god mat med nytt tema fra de forskjellige verdenshjørner hver kveld. Hyggelig og service innstilte ansatte som står på for at du skal trives. Mange bryllup på stranden på dette hotellet forståelig nok. Anbefaler dette hotellet 20 med taxi fra flyplassen.

• Opphold: juli 2013
Takk, ofte
Anmeldt 7. april 2013

Det er et halvt år siden jeg og min mann var på sølvbryllupsreise til Karibien.
En 12-dagers reise ble fordelt på Curacao og Aruba. Etter et deilig opphold på Curacao, var det spennende å se hva som ventet oss på Aruba.
Møtet med Bucuti & Tara Beach Resorts Aruba var imponerende; imøtekommende personale, fredelig atmosfære og nydelige omgivelser lovet godt for de neste seks dagene.Vi bodde i Tara Resort med utsikt over havet. Rommene er smakfullt innredet, og gir en deilig lukseriøs ramme rundt parforholdet disse dagene.
-------Dette var ekstra positivt--- :
*God løsning på rommene; gang/bad - kjøkkenløsning/stue - soverom - terrasse
*Veldig godt aircondition-anlegg.
*God plass mellom solseng-plassene på stranden.
*Det kjekke, røde flagget for å tilkalle strand-kelneren :-D
*Trivelig personale, som gir inntrykk av at DU er en viktig gjest
*Avslappende og fredelige omgivelser,- uten barn.
*Mulighet for romantisk middag på stranden - bare vi to, og vår private kelner..

Vi kommer garantert tilbake til Bucuti & Tara Beach Resorts Aruba, og neste gang ønsker vi å bo i penthouse på Tara. Den foreløpige ønskedrømmen er å kunne vende tilbake annethvert år, og en egen sparekonto med navnet "Aruba" ble opprettet straks vi kom hjem fra sølvbryllupsturen :-D
September/oktober opplevdes som et perfekt tidspunkt, og i Norge passer dette bra med høstferien. På denne tiden er også prisene gunstig i forhold til høy-sesong.

Romtips: Hvis du ønsker litt følelse av luksus, anbefaler jeg rom i Tara Resort. Gjerne i 2.etasje eller høyere, sånn at du får nyte den deilige utsikten over havet.
  • Opphold: oktober 2012, reiste som et par
3  Takk, TrineG63
Anmeldt 1. mars 2013

Fantastisk feriested. Hotellets beliggenhet er perfekt, på stranden. For den som er interessert i golf, er det 10 min. gane til en 9 hulls golfbane. 14 dager på Bucuti er verdt hver krone....

Hotellet, stranden og servicen var førsteklasses.

• Opphold: februar 2013, reiste som et par
Takk, goldwingolf