Gamle Havanna by

Dette bare er en plass som må oppleves med alle sine særpreg kontraster farger og lukter. Her er... les mer

Anmeldt 13. april 2020
Rhaskjol
Løkken, Norge
Fint å vandre rundt

Hadde en dag med mat guide, veldig fint med lokalkunnskap - for å unngå de værste fellene. Husk å... les mer

Anmeldt 7. februar 2020
eirikn0rway
Oslo, Norge
Les alle 20 678 anmeldelsene

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Opplevelse ferie, du reiser 50 år tilbake i tid med mye dårlige bygninger og fattigdom. Tross fattigdom er Menneskene rene og pene i tøyet og utrolig blide.

Dato for opplevelse: oktober 2018
3  Takk, karsteinh2016
Anmeldt 6. april 2018

En kan bruke flere dager på å gå rundt i gatene og oppdage, men det var slitsomt å bli stoppet og ropt etter av alle som ønsket å tilby taxi, selv etter å ha sagt nei takk flere ganger. Vanskelig å finne kiosker eller andre steder som solgte vann. Ble villedet overalt da vi spurte om spesifikke ting, da alle sa forskjellige ting. Greit å ha opplevd - men hadde ikke trengt å dra tilbake hit, selv etter bare en hel dag med vandring fikk vi ikke et godt inntrykk av bydelen. Synd da vi forventet mer.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Nicoline S
Anmeldt 23. januar 2018

En opplevelse å gå i disse gamle gatene med mange nydelige plazaer og fantastiske byggverk! Mye å se og oppleve, anbefales!
Tiltross for dette må jeg nevne alt forfallet, mange, mange bygårder er mer eller mindre klar for oppussing eller riving...
Veldig livat, med musikk og folkeliv av mange slag!

Dato for opplevelse: januar 2018
1  Takk, vigdisih
Anmeldt 19. januar 2018 via mobile enheter

Den har sin sjarm med historien og gamle biler. MEN, det er helt sykt slitsomt å måtte hele tiden takke nei til taxi(etterhvert ble det slitsomt å ignorere), og hele tiden kubanere som prøvde å lure deg for pengene dine...

Dato for opplevelse: januar 2018
2  Takk, Sasha S
Anmeldt 20. mai 2017

Klart er det ein flott by men alikevel veldig trist.Det er nokon flotte bygningar men fleste parten er falleferdig og det bur folk i desse bygningane.For meg er det folket som gjer byen og dei er flotte og hjelpsame.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, candide85