“Koselig sted, hyggelig betjening”
Anmeldelse av Casa Miglis

Casa Miglis
Vurdert som nr. 61 av 962 Restauranter i Havana
Kjøkken: Kubansk, Svensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

God mat fikk vi også, trivelig med live musikk i bakgrunnen. Lyst og luftig, litt skandinavisk minimalistisk innredet - anbefales!

Takk, triner189
Roger J, Ägare på Casa Miglis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2019

Takk for en fin anmeldelse. Jeg vil vise det til personalet. Velkommen tilbake når dere besøker Havvanna neste gang.

Anmeldt 28. februar 2018

En flott åpenbaring innenfor en meget slitt gård en et sliten gate. Nydelig mat. Endelig litt krydder. Vennlig og god service. God atmosfære.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Jon S
Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

En perle av en restaurant. Svensk-cubansk mat, nydelig interiør, fantastiske drinker og utrolig mat. Vi ble sittende her flere kvelder og noen ganger var det live musikk. Lite mennesker og behagelig atmosfære. Must see!!

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Johanneeid
Anmeldt 12. august 2016

Veldig god mat og kjekke ansatte. Vi måtte vente litt lenge på maten. Ligger i Havanas mest slitte område, men det er trygt å ferdes her og verdt et besøk.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Solvor_fv
Anmeldt 4. juni 2015

Alle som reiser til Havana bør avlegge denne restauranten et besøk! Vi har vært der flere ganger og det er hyggelig at Lonely Planet har kåret Casa Miglis til en av de beste restaurantene i byen i sin siste Cuba-guide.

Dato for besøk: april 2015
    • Atmosfære
Takk, walther998

Reisende som så på Casa Miglis, så også på

Havana, Ciudad de la Habana Province

Har du vært i Casa Miglis? Del dine erfaringer!