“Nydelig mat!”

Vurdert som nr. 12 av 962 Restauranter i Havana
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Besøkte restauranten med familien min. Alle fikk veldig god mat, servitørene var veldig imøtekommende og lokalet veldig sjarmerende. Jeg spiste en rett med revet biff, som ble anbefalt av servitøren vår, og det var den beste retten jeg spiste på hele Cuba-turen min! Resten av familien spiste ulike typer risotto og alle var storfornøyd. Servitørene nevnte at alle rettene på restauranten var anbefalt, og etter vårt besøk tror jeg på det de sa. Servicen til personalet var upåklagelig, med vennlige, hjelpsomme og kjekke servitører. Utenom dette kunne de by på, som de fleste andre restauranter i Cuba, live musikk.

Hvis du besøker Havana, er dette et sted du MÅ innom!!

1  Takk, solveva
HIGHVISTA, Director de Relaciones Públicas på Paladar Los Mercaderes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2019

Muchas gracias por su comentario. Que bueno que la haya pasado bién y que le gustaron nuestros servicios,platos y que le encantó el lugar. No se quede con las ganas y regrese cuando lo desee, acá la esperaremos para atenderla como se merece. Nuestro equipo de trabajo siempre hará lo mejor para hacer sentir a nuestros clientes como en casa. Saludos y gracias por su recomendación.

Anmeldt 12. januar 2018 via mobile enheter

Vi spiste en nydelig biff! Stedet er koselig. De som driver det er veldig hyggelige og det er god service. Det er bittelitt dyrere enn andre steder, men det er det verdt! Forrett og hovedrett var knall, det samme var vinen! Mye smak for å være på Cuba! Anbefales.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, linnvk
yamil749, Owner på Paladar Los Mercaderes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2018

Hello
Thank you for visiting and review us. We are happy to know you were very happy with your experience in our family restaurant , my wife and I run it with a great team and we love what we do. Everyday is a change to try to be excellent and then try the next day the same. I hope you can visit us again and try our new Cuban dishes like Our countryside risotto.
Regards
Yamil

Anmeldt 14. desember 2017 via mobile enheter

Strålende fornøyd med mat og lokalene.
Hyggelig personale som gav god service.
Riktig hyggelig kveld.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, elisabetha385
yamil749, Owner på Paladar Los Mercaderes, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2018

Hello
Thank you for visiting and review us. We are a family restaurant my wife and I run with a great team, we love what we do everyday so we are very happy to know you love our restaurant. We hope you can visit us in the future and try our new Cuban dishes we always create .
Regards
Yamil

Anmeldt 2. september 2016

Hei Dere alle som leser dette. Takk for at du tar tiden og jeg håper min vurdering er nyttig for Dem.
Jeg besøker en god del restauranter rundt om i verden og baserer mine opplevelser basert på snittet av de alle.
Denne restauranten er hyggelig og har en god atmosfære. Litt høy musikk og litt intens. Når du går inn i restauranten ringer inn kasteren i en bjelle så de står klare til å ta i mot deg i 2 etg.
Alle bordene er godt plassert og gir deg følelsen av Cuba og en spesiell atmosfære.
Du får presentert dagens meny som ikke står i meny listen.
VIKTIG: du må ha med CUC / cash. Det aksepteres ikke kredittkort.
Dette stedet har funnet sin lille nisje i de travle gatene i gamlebyen Havana. Stedet ligger rett ved plasa de vieja.
Maten: den er som den pleier på cuba, noe dårlig i presentasjon og smak. Potetmos med fra pose med myke bacon terninger gjør ikke saken noe bedre.
Brent saus og mat laget på forhånd skårer heller ikke bra.
Prisene er høyere en på de flotte restaurantene som på Parque central (Iberostar).
Jeg tror betjeningen kunne trenge et besøk på en 5 stjerners restaurant slik at de kan se hvordan ndet gjøres. De har en hel del å ta igjen på etikette og service.
Nå blander jeg ikke service og det å være hyggelig og service innstilt men målt opp mot hvordan det hele skal gjøres.
Poeng for lokaler og høflighet. 3 minus poeng for pris, mat og dårlig etikette.
Det skal legges til at på bordet ved siden av oss ble det IKKE tilbudt nytt bord eller skifte av duk når det ble sølt en hel øl utover bordet. De måtte spise i den dammen med øl. FY til restauranten.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Trond S
Anmeldt 12. august 2016

Anbefaler Los Mercaderes. Lett å finne fram. Hyggelige folk og veldig god mat. Flott interiør og rent og pent.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Solvor_fv

Reisende som så på Paladar Los Mercaderes, så også på

Havana, Ciudad de la Habana Province

Har du vært i Paladar Los Mercaderes? Del dine erfaringer!