Overraskende bra

Vi ble advart mot Varadero, fordi det ikke viser det ekte Cuba. Fantastiske strender med varierte... les mer

Anmeldt 14. mars 2020
Kjeros
Oslo, Norge
ren og pen strand

Herlig strand for sol og bad. I hovedsak er det hoteller som har sine "solseng-tjeneste... les mer

Anmeldt 29. oktober 2019
Tengs
Egersund, Norge
Les alle 21 168 anmeldelsene

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Stranden i Varadero, uansett hvor i Varadero du er, er knallflott. Uten tvil i verdensklasse.
Ren, flott sand og med snorkle-og dykkemuligheter.

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, arildv2016
Anmeldt 13. mars 2018

Stranden var et ypperlig sted og bedrive avslapning og annen rekreasjon. Veldig finkornet sand. Dessverre er det mange som kaster fra seg søppel på stranden. Jeg fungerte til tider som renholdsarbeider på stranden

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Lars Roger S
Anmeldt 7. mars 2018

Varadero var virkelig flott. Det er lett å forstå at denne stranden er kåret til verdens 3. beste strand.

Men, av den tiden vi var på Cuba, var dette det minste Cuba vi møtte.
Dette kunne nesten ha vært hvor som helst i verden, faktisk.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Sbrun
Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

Vakreste stranden jeg noen gang har sett! Rent vann, hvit sand, ikke helt stappfullt, alltid ledige solsenger. Fantastisk vann!

Dato for opplevelse: juli 2017
2  Takk, Johanneeid
Anmeldt 18. april 2017

Beste stranden jeg har vært på, ved siden av Whitehaven beach i Australia. Vinner over Coogee, Bondi, Pensacola, m fl.

Revet som omgir stranden sørger for at vannet varmes opp og på ettermiddagmen er det herlig temperatur og lekne bølger. Sanden er nydelig myk, man finner de vakreste skjell.

Snorklingen er grei nok, om man blir med et stykke ut i båt. Revet er litt fargeløst sammenliknet med f eks store barriærrevet, som man ellers blir sammenlignet med på forskjellige reisesider.

På stranden hender det at man kan få tak i ferske kokosnøtter av de lokale. Vedlig forfriskende.

Dato for opplevelse: april 2017
1  Takk, sovjetbilisten