Anmeldt 2. januar 2016

Vi bodde først på et belle alliance deluxe rom! Det var absolutt ingenting ved det rommet som va deluxe!! Etter at vi klaget på kloakklukt ble vi oppgradert til blues vings. Her var det fantastiske rom, med en utrolig havutsikt! De var relativt hjelpsomme i resepsjonen, men servisen er så som så i resepsjon og i beach-baren! Anbefaler å gå på utsiden av hotellet til restauranten "rosendahl's" om dere ønsker et skikkelig måltid, da maten på hoellet er relativt dyr å kvaliteten ikke samsvarer med prisen. Stranda er meget bra, og det er helt fantstisk å snorkle på utsiden av hotellet. Ble også anbefalt å ikke gå på utsiden av hotellet, pga kriminalitet. Om dere spiser på rosendahl's som ligger ca 500m unna, blir dere fulgt tilbake til hotellet av resaurantens sikkerhetsvakt.

Romtips: Ikke bo på belle allince delux rom,gjerne bo på octagon eller blues ving gjerne bo på octagon eller blues wing
Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, Rena S
Anmeldt 29. oktober 2015

En uke ferie på Caribia's mest interessante øy; Curacao.
Hotel Avila svarer til alle forventninger om et klassisk familiehotell hvor vennlighet og kvalitet settes i høysetet. Noe kan forbedres på service fronten, - men akk vi er i Caribia, - og det noe langsomme tempo er vel kanskje en del av den totale opplevelsen. Fantastiske restauranter i samme gate 2 minutter unna Avila: No. 5, Fishalicious og ikke minst Serafina (internasjonal klasse). Restaurantene på hotellet er OK, men frokosten er superb.
Avila anbefales på det varmeste, - vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, thoree
Anmeldt 10. september 2015 via mobile enheter

Ved ankomst sent på kvelden fikk vi ingen informasjon fra hun som satt i skranken Virket lite interessert Renhold på rommet er slett Kommer sent om de kommer uten at en må si ifra Bytter ikke sengeklær uten at en må si ifra Fyller ikke etter med toalett saker og håndklær uten at en må si ifra Internett er veldig ustabilt og dårlig Det positive er stranda og de som jobber i restauranten

Dato for oppholdet: september 2015
1  Takk, Svein H
Anmeldt 7. mars 2015

Vi reiser som par, har nå vært i Avila hotell i 5 dager. Rommet er i Blue Wing, fantastisk utsikt fra balkongen , koselig rom med god plass. Det er en liten kjøkkenkrok og kjøleskap i rommet. Ingenting å klage i forhold til romservuce eller renholder. Hotell har to strender som er små men det er fint å bade i vannet som er varmt. Husk å ta snorkelutstyr med. Det er masse fisk å se. Jeg kjøpte utstyr fra hotellets butikk, kostet 54 dollar. Hotellet ligger gangavstand fra byens sentrum. Vi valgte å spise middag hver kveld i havna set det er koselige uterestauranger. Flott opphold, personalet er vennlige og imøtekommende. Anbefales!

Dato for oppholdet: mars 2015
3  Takk, Tarja S
Anmeldt 23. februar 2015

Vi tilbrakte en uke på Avila Hotel og er svært begeistret. Fantastisk hyggelig personale og nydelig liten strand. Respsjonen gjorde en flott jobb; hjelpsomme, omtenksomme og effektive. Rommene var enkle, men rene og ordentlige. Tror nok det er en fordel å ha rom i de nyere delene. Tennisbane og treningsrom fungerte bra. De to restaurantene hadde bra mat med noe for enhver smak. Når man reiser med tenåringer er noe av det viktigste at det er wifi tilgjengelig. Dette fungerte helt utmerket både på rommene og i alle fellesområder samt strand!!! Vi drar gjerne tilbake neste år!

Romtips: Ville valgt rom i de nyeste delene av hotellet
Dato for oppholdet: februar 2015
Takk, SigridT_13
Farley H, Sales & Marketing Manager på Avila Beach Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2015

Dear Sigrid,

Thank you for sharing your experience with us. We are happy that you enjoyed your visit and look forward to welcoming you next year again (or hopefully even before).
Thank you for having chosen the Avila Hotel!