Anmeldt 2. januar 2017 via mobile enheter

Ble vel mottatt da vi ankom hotellet, koffertene ble trillet til rommet av en meget hyggelig portier. Rommet var rent, lyst, stort med en liten men meget praktisk kjøkkenkrok. Personellet i frokostsal, lunsj og strandbar meget imøtekommende og behjelpelige på spørsmål om plassen, anbefalinger for utflukter, severdigheter. Så langt etter 7dager meget fornøyd, gleder oss til de neste 10 dagene.

Opphold: januar 2017, reiste som et par
Takk, Signe T
Anmeldt 2. januar 2016

Vi bodde først på et belle alliance deluxe rom! Det var absolutt ingenting ved det rommet som va deluxe!! Etter at vi klaget på kloakklukt ble vi oppgradert til blues vings. Her var det fantastiske rom, med en utrolig havutsikt! De var relativt hjelpsomme i resepsjonen, men servisen er så som så i resepsjon og i beach-baren! Anbefaler å gå på utsiden av hotellet til restauranten "rosendahl's" om dere ønsker et skikkelig måltid, da maten på hoellet er relativt dyr å kvaliteten ikke samsvarer med prisen. Stranda er meget bra, og det er helt fantstisk å snorkle på utsiden av hotellet. Ble også anbefalt å ikke gå på utsiden av hotellet, pga kriminalitet. Om dere spiser på rosendahl's som ligger ca 500m unna, blir dere fulgt tilbake til hotellet av resaurantens sikkerhetsvakt.

Romtips: Ikke bo på belle allince delux rom,gjerne bo på octagon eller blues ving gjerne bo på octagon eller blues wing
  • Opphold: juni 2015, reiste med familie
Takk, Rena S
Anmeldt 29. oktober 2015

En uke ferie på Caribia's mest interessante øy; Curacao.
Hotel Avila svarer til alle forventninger om et klassisk familiehotell hvor vennlighet og kvalitet settes i høysetet. Noe kan forbedres på service fronten, - men akk vi er i Caribia, - og det noe langsomme tempo er vel kanskje en del av den totale opplevelsen. Fantastiske restauranter i samme gate 2 minutter unna Avila: No. 5, Fishalicious og ikke minst Serafina (internasjonal klasse). Restaurantene på hotellet er OK, men frokosten er superb.
Avila anbefales på det varmeste, - vi kommer tilbake!

• Opphold: oktober 2015, reiste som et par
Takk, Thore E
Anmeldt 10. september 2015 via mobile enheter

Ved ankomst sent på kvelden fikk vi ingen informasjon fra hun som satt i skranken Virket lite interessert Renhold på rommet er slett Kommer sent om de kommer uten at en må si ifra Bytter ikke sengeklær uten at en må si ifra Fyller ikke etter med toalett saker og håndklær uten at en må si ifra Internett er veldig ustabilt og dårlig Det positive er stranda og de som jobber i restauranten

Opphold: september 2015, reiste med familie
1  Takk, Svein H
Anmeldt 7. mars 2015

Vi reiser som par, har nå vært i Avila hotell i 5 dager. Rommet er i Blue Wing, fantastisk utsikt fra balkongen , koselig rom med god plass. Det er en liten kjøkkenkrok og kjøleskap i rommet. Ingenting å klage i forhold til romservuce eller renholder. Hotell har to strender som er små men det er fint å bade i vannet som er varmt. Husk å ta snorkelutstyr med. Det er masse fisk å se. Jeg kjøpte utstyr fra hotellets butikk, kostet 54 dollar. Hotellet ligger gangavstand fra byens sentrum. Vi valgte å spise middag hver kveld i havna set det er koselige uterestauranger. Flott opphold, personalet er vennlige og imøtekommende. Anbefales!

Opphold: mars 2015
3  Takk, Tarja S