Anmeldt 21. desember 2016 via mobile enheter

Bedre beliggenhet skal man lete lenge etter. Skal man ta det negative først, så må det være at hotellet bærer litt preg av slitasje, en del flystøy og trafikkstøy, dårlig ventilasjon på badet og godt brukte dyner. Ellers er vi veldig fornøyd med uteområdene og bassenget. Bra med spisesteder på hotellet, men dyrt!
Hyggelig betjening og veldig bra sportsbar som viste engelsk fotball. Godt fornøyd ellers

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Hans_Petter_12
TheCondadoPlaza, Guest Services på The Condado Plaza Hilton, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. desember 2016

Hilsener Hans_Petter_12,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse. Dine tilbakemeldinger er av den største betydning for oss. Dine kommentarer har blitt delt med vår Executive Committee for å sikre at det er brukt til å forbedre levering av tjenester. Vi håper å ha deg tilbake i en ikke fjern fremtid.

hilsen,

Anmeldt 18. november 2016

Fint hotel med alle fasiliteter. Flott bassengområde, stor fin hage og egen strand. Fantastisk havutsikt.
Bodde i 8. etasje med flott utsikt. Rommene var litt slitte, men resten av hotellet var i tipp topp stand.
Fantastisk god pina coladrikker i lobbybaren.
Litt irriterende at man må betale en resort avgift på $25 pr døgn i tillegg til den oppgitte romprisen.

Romtips: De øverste etasjene har best utsikt.
Dato for oppholdet: november 2016
Takk, LazzeCelebrity
Carolina P, Guest Services på The Condado Plaza Hilton, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2016

Hola LazzeCelebrity,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse. Vi er glade for å vite du likte oppholdet, og vi setter stor pris på at du lar oss få vite din tilbakemelding. Vi håper å ha deg tilbake i en ikke fjern fremtid.

Hilsen,
Carolina
carolina.padin@hilton.com

Anmeldt 10. juli 2016 via mobile enheter

Dette Hilton hotellet har flott beliggenhet, hyggelig personale og ellers intet å utsette på oppholdet. Hotellet ligger i travle Ashford avenue med mange gode spisesteder, butikker og annet

Starbucks og Enterprise bilutleie i samme bygget anbefales også. Spesielt de på Enterprise var ekstremt serviceminded og har gode priser.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Allan W
Anmeldt 27. mars 2016 via mobile enheter

Ved innsjekkingen ble vi møtt av en mindre hyggelig ansatt som tydelig hadde en dårlig dag. Vi hadde forhåndsbestilt og betalt på forhånd men fikk fortsatt en utgift på 32 dollar pr natt for å bruke fasilitetene deres. Dette kan fort bli dyrt for en familie med lenger opphold som ikke er klar over dette. Vi spurte om god utsikt mot havet men det kostet 40 dollar mer, valgte da city view. Dette likte han dårlig og plasserte oss på 601 hvor du har utsikt over ett forlatt hotell som skal rives, og rett over hotellets aircondition som støyet som en parade med bikers gjennom hele natten. Vår opplevelse her snudde opp ned på hele ferien i Puerto Rico. Vil anbefale Verdanza Hotel i PR. Fantastisk personell og atmosfære.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Jim Cato G
Anmeldt 17. mars 2016

Et veldig fint og moderne hotell med alle fasiliteter. Kort vei inn til byen, egen strand og forskjellige restauranter. Noe for enhver smak.
Ganske dyrt, men dette kan ha med å gjøre at dollarkursen var høy (januar-16). Vi hadde ihvertfall noen fine dager her

Dato for oppholdet: januar 2016
Takk, Ine B