Anmeldt 19. april 2017 via mobile enheter

Da vi så etter hoteller landet vi på dette mye på grunn av den rimelige prisen. Dét, kombinert med beliggenheten, gjør Best Western Plus Condado til et bra alternativ i San Juan.

Stranda er så å si rett rundt hjørnet og det er et busstopp og to dagligvarebutikker rett utenfor hotellet. Går du noen hundre meter finner du også en rekke restauranter av ulike slag. Området er dyrt, men bussene tar deg raskt til den sjarmerende og noe rimeligere gamlebyen.

Standarden på rommet vårt var helt grei og rengjøringen var bra. Badet var noe shabby - men det viktigste er at badet var rent.

Vi benyttet oss av treningsrommet en av ettermiddagene, og det inneholder kun helt basic utstyr, men spørsmålet er hvor mye en trenger til ferietreningen. Frokostbuffeten var ganske bra, med et variert utvalg. Resepsjonen har også en liten kiosk med snacks.

Betjeningen var veldig hyggelige og serviceinnstilte og flinke til å rettlede oss turister.

Opphold: mars 2017, reiste som et par
1  Takk, Tessa2309
Anmeldt 2. mars 2017 via mobile enheter

Siden dette var et Hotel som ligger i mellom flyplassen og Cruishavnen, så bestemte vi at vi skulle prøve dette. Vi ble møtt av en meget hyggelig person i resepsjonen, som kom med masse nyttig informasjon om området oh hotellet. Rommet var fint og rent og hadde microovn, kjøleskap, safe, kaffetrakter og WiFi. Fint baderom og 39 tommer TV.
Et hageanlegg med svømmebasseng med varmt vann og jaccussy er det også. Frokosten var også bra. Kommer gjerne tilbake hit igjen.

Opphold: mars 2017, reiste som et par
Takk, RoyMorten
Anmeldt 9. februar 2016

Slitt hotel, men nære strand. Rengjøringen kunne vært bedre! Hotellet hadde en vaskemaskin som kunne benyttes av gjester. Nære apotek og matbutikk. Det er ca 20 min. til Old Town med taxi. Kaffemaskin og kjøleskap på rommet gir også en positiv opplevelse.

• Opphold: januar 2016, reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, Lynette N
Anmeldt 28. desember 2015

Under ukesoppholdet i Porto Rico i forbindelse med feiringen av min 50 års dag, bodde vi på Best Western Plus. Dette hotellet har gangavstand til det meste, veldig praktisk med døgnåpen stor matbutikk rett over gaten. Hotellet var rent, hadde meget god service, bra renhold hver deg, koselig utsikt fra 16 etg med utsikt over hele byen. Stranden ligger 2-5 min gangavstand unna. Den er veldig fin når det ikke blåser. Vi valgte dette hotellet pga at lå sentralt, hadde svømmebasseng og treningsrom og det hadde inkludert frokost, denne var imidlertid ikke spesielt spennende. Til gamlebyen kan man gå (40 min) eller ta drosje for ca 100 kr. Jeg bor gjerne her igjen.

Romtips: Bo høyt med utsikt mot sjøen/byen
  • Opphold: desember 2015, reiste med familie
1  Takk, Hesteguri
Anmeldt 18. november 2015 via mobile enheter

Rommene er veldig slitne og ikke gjort noe med siden 80-tallet, utenom å bytte sengen/sengegavl. Vi gikk med sko inne fordi teppegulvet var så gammelt.. Badet var heller ikke særlig lekkert.

Billigere enn andre hotell, men regn med dårligere standard enn bildene tilsier.

Sentralt, hyggelig personale og fin utsikt! Det var veldig positivt! Frokosten var veeeldig enkel. Ingen pålegg annet enn syltetøy, ellers mest søtsaker.

Doen vår gikk tett, og hårføneren tok nesten fyr. Det behøves en real oppussing!

Opphold: november 2015, reiste som et par
Takk, Kristin R