“Overpriset italiensk ”
Anmeldelse av Serafina San Juan

Serafina San Juan
Vurdert som nr. 9 av 1 140 Restauranter i San Juan
Anmeldt 17. mars 2017 via mobile enheter

Restauranten ligger i et flott og luksuriøst område med ditto høye priser på mat og drikke. I tillegg til høye priser forventes tips.
Koselig og oppmerksom betjening.
Prisene på maten sammenlignet med smakene er i ubalanse. Vi bestilte lasagne og den var gjennomsnittlig i smak. I tillegg var den kald og dette kan være direkte helseskadelig når mat ikke er gjennomvarm.

Takk, Rune S

Anmeldt 1. mars 2017 via mobile enheter

Vi var så heldige å få sitte ute. Lokalene er svært stilfulle. Servitørene er hyggelig,imøtekommende og faglig sterke. Vår servitør kunne skryte av at de hadde den beste lasagnen i San Juan. Den ene kompisen min prøvde den og han ble litt skuffet. Selv valgte jeg pizza med parmaskinke og tomat. De var virkelig rause med skinken. Men det smakte litt lite av sausen. Noe som forhindrer toppscore fra meg. Drinkene de serverer vil jeg så absolutt gå god for.

Takk, Kim K
Anmeldt 13. desember 2016 via mobile enheter

Best service and food ever!
Thank you, Delymar and
Fili ;-)

Stor herlig meny. Egen pizza ovn, herlige salater, alt laget fra grunnen!

Takk, Hege H
Anmeldt 20. februar 2016 via mobile enheter

Dette stedet har en utsøkt god mat, god service og en hyggelig atmosfære! Vi bestilte Filet Mignon, og ble slått i bakken over hvor utsøkt denne biffen var. Saftig, mør og perfekt stekt. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Morten H
Anmeldt 15. november 2015

Serafina er en restaurant som hører til Hotel La Concha som ligger midt i turistgaten Avenue Ashford i San Juan. Det er stor plass å sitte på både ute og inne. Vi valgte å sette oss ute i kveldsvarmen.

Betjeningen er svært serviceorientert, men ikke særlig effektive. Det tok en uendelighet å få drikkevarene på bordet. Da hadde vi også brukt ganske lang tid på å få bestilt. Det var velsmakende alt vi fikk og det ble servert med alt det rituale som følger med på restauranter som prøver å være bedre enn gjennomsnittet. Akkurat det er litt bortkastet når det går så sent som det gjorde her.

Prismessig ligger denne restauranten omtrent på det doble av hva som er gjennomsnittsprisen i turistgata. Det gjelder i alle fall på drikkevarene. Vi hadde ikke lyst til å tilbringe lang ventetid på mat og ytterligere drikkevarer, så vi ga oss etter første runde med øl.

Stor innsats fra personalet, men språkkyndighet som er noe lavere enn gjennomsnittet, lang tid å vente på det som ble bestilt og svært høye priser gjør nok at jeg vil anbefale en vurdering av andre steder før Serafina.

Takk, Per-Arne S

Reisende som så på Serafina San Juan, så også på

Har du vært i Serafina San Juan? Del dine erfaringer!