“Enkel, men helt ok”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Dette er den enkleste Hard Rock jeg har besøkt. Litt slitt og sjabby, men i forhold til plassene rundt er det helt greit
Maten kom raskt og var helt ok

Dato for besøk: januar 2019
Takk, knutp1
Israel1525, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Thank you for the review, your feedback is much appreciated.

Anmeldt 28. mars 2016

Det er her som alle andre steder i verden, trygt og godt. Hard Rock er god å ha når du er ute å reiser, og blir litt frustrert over hva du skal spise. Servicen og maten er som den pleier å være, men for deg som ikke har vært på Hardrock før, så er det bare en ting å si: få det med deg med mindre du hater smakfull grillmat. Det er alltid dyktige servitører på Hardrock.

Dato for besøk: desember 2015
Takk, Roger C
Anmeldt 25. mai 2015 via mobile enheter

Hard rock cafe skuffer aldri og heller ikke på St.Maarten!
Perfekt burger, deilig drink og en nydelig utsikt.
I tillegg kjempefine t-skjorter i underetasjen.
Anbefales

Takk, Bykern
Anmeldt 4. februar 2015

Denne hardrocken ligger sentralt med fin utsikt mot standen. Det er herlig å sitte på terassen og nyte god mat og litt kaldt vitt vin. Det er en hyggelig betjening med god service. Maten var noe over gjennomsnittet for HRC. Ulempen for handicappede er trappene.

Dato for besøk: januar 2015
    • Atmosfære
Takk, ivartina
Anmeldt 10. november 2013

Har nå vært her før, man valgte å prøve på nytt igjen, og atter en gang ble vi møtt av en meget hyggelig betjening og henvist til et bord med nydelig utsikt utover stranden hvor vi selvfølgelig også kunne legge ut noen bilder på nettet mens vi ventet på maten.
Maten smakte som vanlig helt utmerket og dette tror jeg nok at var den største spearibsen jeg noen gang har blitt servert. Kona prøvde burgeren som også vistnok smakte alldeles nydelig.
Takker igjen, og vi kommer nok tilbake hit igjen neste år.

Dato for besøk: november 2013
    • Atmosfære
Takk, RoyMorten

Reisende som så på Hard Rock Cafe, så også på

Philipsburg, Sint Maarten

Har du vært i Hard Rock Cafe? Del dine erfaringer!