41 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 24.08.22
Official SiteUSD 326
Anmeldt 2 dager siden

Reisetype: Reiste alene
Benjamin Davis, General Manager på Warwick Paradise Island - Bahamas, svarte på denne anmeldelsenBesvart i går

Anmeldt 3 dager siden

Romtips: Rooms on the western and northern side have beautiful views

Anmeldt 4 dager siden

Anmeldt 5 dager siden

Dato for oppholdet: juli 2022

Anmeldt 5 dager siden via mobile enheter

Romtips: Book a sea view If the view bothers you Book restaurants when you arrive they fill up quick. Book excursions early in the trip. We had ours cancelled twice for bad weather