38 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 18.08.22
Official SiteUSD 326
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

For en mottagelse! Smilende ansatte som står klare til å gjøre ferien fantastisk fra første stund! Flott område, nydelig utsikt, bra renhold, nytt og fint og Internett som fungerer!

Maten får jeg komme tilbake til men full score etter starten av dag 1!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 47kristianp
Anmeldt 3 dager siden via mobile enheter

Romtips: If you book through a third party do your research on where they offer to put you. book any excursions a head of time and save yourself time
Dato for oppholdet: august 2022
Benjamin Davis, General Manager på Warwick Paradise Island - Bahamas, svarte på denne anmeldelsenBesvart i går

Anmeldt 3 dager siden

Dato for oppholdet: juli 2022