“Anbefaler på det sterkeste å «stikke innom» for en pizza på dette lokale spisestedet på Medby på Senja.”
Anmeldelse av Draugen Kro & Bar

Draugen Kro & Bar
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Medby
Beskrivelse: En Pizzarestaurant i sjokanten på yttersiden av Senja i naturskjonne omgivelser. Veien fra Finnsnes går via Svanelvmoen og gjennom Kaperdalen til Medby.
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Vi var 4 voksne som hadde vært på fjelltur, og avsluttet med pizza på Draugen. Bestilte to pizzaer, begge var fantastisk med meget god bunn og gode smaker. Beste pizza vi har spist på veldig lenge den ene heter faktisk «begredelig lefse», men navnet står ikke i stil til kvaliteten

Takk, oerjanj

Anmeldt 7. juli 2021

Da vi kom satt jentene og spilte kort til musikk av 'The Police'. De var raskt på beina, tok oss godt imot og heiv seg rundt og ordna pizza iløpet av kort tid. Det smakte godt med litt mat og drikke etter en lang kjøretur. Jentene takket oss for besøket.

Takk, Merete L
Anmeldt 28. juni 2021

Nyyydelig pizza og flott service Pizzaen er av type tynn bunn, laget av gode råvarer og stekt i steinovn. Vi har flere favoritter blant pizzaen de har på menyen Softisen er også nydelig god. Fin plass og en god atmosfære.

Takk, 476vibekea
Anmeldt 28. juni 2021

Ei nydelig pizza laget på skikkelig råvarer. Koselig atmosfære med trivelige ansatte. Kommer igjen

Takk, KamillaEj
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig pub med kjempegod hjemmelaget pizza og god stemning. Nydelig betjening og softis til unga.

Takk, annnC3086QW

Reisende som så på Draugen Kro & Bar, så også på

Har du vært i Draugen Kro & Bar? Del dine erfaringer!