“Ventet en time på maten til lunsj - dårlig service”
Anmeldelse av Bistro V

Bistro V
Vurdert som nr. 8 av 30 Restauranter i Saeby
Anmeldt 18. juli 2021

4 personer til lunsj med bord ute i hyggelig bakhage. Mange gjester, men det bør ikke komme som noen overraskelse en lørdag midt i juli. Det tok minst 10 min før vi fikk menyen, ytterligere 10 min før vi fikk bestilt. Etter nok en halv time fikk vi drikkevarer, og maten 20 minutter senere. Vi bestilte pai og fish& chips, normalt ikke en komplisert og tidkrevende lunsj. Når vi påpekte at det var unormalt lang ventetid, fikk vi et ganske frekt svar at det var mange gjester. Når maten endelig kom, var den bra, men lite serviceminded og brysk betjening bidro ikke til å heve opplevelsen.

Takk, Pingo_en

Anmeldt 28. juli 2023

Dato for besøk: juli 2023
    • Atmosfære

Reisende som så på Bistro V, så også på

Har du vært i Bistro V? Del dine erfaringer!