“Ræv service!”
Anmeldelse av Jacobs Fiskerestaurant

Jacobs Fiskerestaurant
Vurdert som nr. 2 av 22 Restauranter i Saeby
Anmeldt 2. august 2020

Forbered deg på å møte en stum servitør og et generelt lite imøtekommende personal. Første og siste gang vi spiser på Jacobs fiskerestaurant.

Dato for besøk: august 2020
3  Takk, MagnusG201

Anmeldt 13. februar 2020 via mobile enheter

Fantastisk sjømat. Reiste innom på vår vei fra Portugal til Norge. Er verd en reise. Fantastisk opplevelse.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, johnivarn2018
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Service : 3 / 10. Food : 2 / 10. Location : 8 / 10. Restaurant : 6 / 10.

(Mottok en kald burger 1,25 t etter ankomst til stedet. Cola var lunket, utvannet og med for mye smak av sitron.)

Dato for besøk: august 2019
Takk, alex-staychill
Anmeldt 28. august 2019

Fantastisk god sjømat bufe med et stort utvalg av sjømat av alle slag. Velsmakende retter. Travel men hyggelig betjening. Anbefaler å reservere bord i forkant. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Kaj Elkjær K
Anmeldt 6. august 2019

Vi var en familie på 4 som besøkte Sæby for første gang. Utrolig hyggelige dansker møtte oss over allt i byen.
Da vi bestemmte oss for å feire min datters 15 årsdag falt valget på Jacobs iskerestaurant. Som restaurantmann stusset jeg litt på at det sprikte fra helt forferdelig til full score.
Vi dro dit tidlig og bestille bord klokken 19.00. Vi var nummer 7 på bookinglisten.

Det kom et vanvittig regnskyll før vi befant oss i restauanten rett før 19.00. Vi ble møtt av en hyggelig kvinnelig servitør som skulle vise oss til bordet vi hadde reservert.
Det var da en av betjeningen bak baren brøt inn og proklamerte; De skal sitte ute, med høy og myndig stemme.
Jeg poengterte at vi hadde bestillt bord, men det hjalp ikke.
Vi ble vist ut på terrassen, der alle bord stoler og gulv var klissvåte.
Gikk så inn igjenn og poengterte dette til mannen, og fortalte at som restaurantmann syntes jeg dette var en underlig ordning.
Han snudde og sa at vi alikevel kunne få et bord inne!!!!!!!!!!!
Da han skulle vise meg bordet, kom han med en bemerkning om min familie som komer fra Thailand. Gjentar ikke den her. Jeg stoppet han og sa at han ikke trengte å vise oss bordet. Her skulle vi ikke tilbringe mere tid.

Jeg vet ikke om denne mannen er rasist, ikke liker barn eller turister. Men i mine 30 år som restaurantmann er dette noe av det værste jeg har opplevd. Det skal sies at jeg har spist på restauranter over hele verden. Dette er den første anmeldelsen jeg har skrevet.

Andreas Buchardt

Dato for besøk: juli 2019
5  Takk, Andreas B

Reisende som så på Jacobs Fiskerestaurant, så også på

Frederikshavn, North Jutland

Har du vært i Jacobs Fiskerestaurant? Del dine erfaringer!