“Fiskebutikk med serverig”
Anmeldelse av Klostergydens-Fisk

Klostergydens-Fisk
Vurdert som nr. 3 av 25 Restauranter i Saeby
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Et meget enkelt men svært bra spisested nede ved havet. Er vel egentlig en fiskebutikk som selger middager også, og stjerneskuddet her er meget godt og anbefales.

1  Takk, hlaud

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fiskehandler med uteservering av enkle fiskeretter.

Pluss: Maten er enkel men meget god. Fiskefrikadellene var sprø på utsiden, men saftige inni med god, mild smak. Rødspettefiletene var store nok til at det ble litt fisk, og fritert perfekt. Pommes friten var sprø. Uteområdet er hyggelig, frittliggende mot elven.

Minus: Betjeningen er vennlig, men det går ikke fort. Det var ikke mye folk. Like vel tok det over 20 minutter før vi fikk bestilt. Ketchupen betjeningen skulle hente min datter kom aldri. Det tok en liten evighet å få betale.

Med mindre somling ville vi gitt fire stjerner.

Takk, EyAndreas
Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

Enkelt men veldig trivelig serveringssted/fiskebutikk! Meget rause porsjoner med vel tilberedt mat, og til meget sympatiske priser! Husets egen snaps bør avgjort prøves.
Vi kommer meget gjerne igjen til disse trivelige menneskene!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Øistein J
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Her er det mye godt å velge mellom. Deres innlagte sild bør prøves. Der fikk vi den beste paellaen noensinne

Dato for besøk: juli 2019
Takk, MyLille
Anmeldt 23. juli 2019

Vi er gjerne innom Klostergyden's Fisk på vår vei sørover eller nordover Europa hver sommer. Her er utvalget av sjømat meget bra, og vi bestiller alltid "Stjerneskudd".
Kan anbefales. Dette er også et hyggelig sted å spise.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, trondo685

Reisende som så på Klostergydens-Fisk, så også på

Har du vært i Klostergydens-Fisk? Del dine erfaringer!