Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Vi kom for å parkere bilen for 4 dagers tur i fjellene. Hadde tid til et glass vin før bussen tok oss til Grotli for turen i fjellet. Vinen smakte og veldig hyggelig service. Her vil vi bo etter 4 dager i fjellet. Så koselig ut, og det var det slitne og svette, ølen smakte og herlig rom på loftet. Herlige senger med fossebrus. Nydelige farger og flotte bad i gangen. Middagen smakte supert. Beste elgkarbonadene. Vi måtte tidlig avgårde. Ingen problem vertskapet ordnet det. SERVICEkommer tilbake

Dato for oppholdet: august 2019
2  Takk, annel939
Marianne S, Eier på Billingen seterpensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2020

Takk for trivelig besøk og vakre ord!
Velkommen tilbake!

Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Absolutt verdt et besøk! Naturen og det flotte huset som er stelt i stand. Bodde ikke der, men det så veldig hyggelig ut. Mange besøkende og god stemning. Kan gå en kort eller lengre runde i området der som ga stor glede.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Alven2

Takk for besøket! Ta deg gjerne en tur tilbake. :-)

Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste: rent og pent. Koselig inne og ute, god kaffe og mat. Nydelig beliggenhet, en perle! Lett å parkere før brua, mer biler fra turgåerer etter brua. Flott foss og bygninger, se på hjemmesida for åpningstider.

Dato for oppholdet: juli 2019
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, carolien65

Takk for besøket og for trivelige ord!
Ta deg gjerne en tur tilbake!

Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Svært god mat, preg av hjemmelaget. Rikelig og lokal. Utpreget hyggelig personale. Anbefales som spisested med vakre omgivelser. Lett å finne på en tur til f eks Stryn og eller Geiranger. Ligger lett tilgjengelig mellom Skjåk og Grotli. Vi skal definitivt tilbake ved neste anledning.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, thorl558
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Var der 2 netter Juli 2018. Meget hyggelig betjening og veldig god mat. Litt synd at de ikke hadde fiskeretter men spekefatet var helt utsøkt! Hadde rom ut mot fossen og det var litt magisk å høre bruset av fossen når man legger seg. Det var ingen problem med felles wc/dusj og begge disse fellesrommene var godt rengjort. Stor og behagelig dusj. Tok bilen en kveldstur til Geiranger. Dagen etter dro vi ned til Lom. Fikk også tid til en fjellvandring rundt Ausjøen. Billingen ligger i så måte veldig sentralt til alt. Vi tar absolutt turen tilbake til Billingen igjen et annet år.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Tom Erik B