Britt L
5,0 av 5 boblerAnmeldt 18. aug. 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: august 2020
Marianne Stensgård, EierBillingen seterpensjonat, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 20. aug. 2020
Takk for triveleg besøk og gode ord!
kr 1 365
26.0 km fra Billingen seterpensjonat
kr 1 900
Ingen bestillingsgebyrer
    24.5 km fra Billingen seterpensjonat
    La cúpula ofrece una hermosa vista a las montañas.
    Bli belønnet med One Key
      kr 2 370
    41.4 km fra Billingen seterpensjonat
    Se flere hoteller i Skjåk
    Anmeldt 7. august 2020

Etter å ha gått Lomseggen i Lom reiste vi hit for å overnatte. Fantastisk sted med god atmosfære. Flotte mennesker som jobber der, kortreist god mat og sjarmerende flotte rom. Det er også flotte turområder tilpasset alle typer mennesker. Jeg kommer tilbake.

Romtips: Great location, good food and very comfy beds.
    Dato for oppholdet: august 2020
    3  Takk, Monica71Sch
    Marianne Stensgård, Eier på Billingen seterpensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2020

Takk for besøket og for gode ord!
    Du er hjarteleg velkomen attende til Skjåk!

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde her i ei natt. Nydelig liten perle midt i skogen ved en vakker foss! Det meste oppleves gjennomført. Mye god mat medlokale råvarer og et lite utsalg slik at man kan kjøpe med seg. Hyggelig betjening, god service! Enkle, men flotte rom og gode senger. En del støy i fra fossen. Men hvis du tenker at det skulle plage deg, be om et rom på baksiden, mye mindre støy! Bad er separat og felles, men det var bare sjarmerende og hyggelig..:-) Ryddig og renslig, anbefales på det varmeste!

1  Takk, AmidalaNorway

Takk for besøket og gode ord!
    Vi brukar å seie at elvebrusen kan ein tenke på som ein voggesang og at den gjer deg godt.
    Men, blir det for mykje er det rolegare på baksidasom du seier. :-)

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Makan til service! Vi kjørte innom etter å ha møtt fulle eller stengte spisesteder i lang tid. Billingen stengte egentlig matserveringen kl. 18.00 og vi kom kl 21.00.
    Skrubbsultne og med et lite håp spurte vi om de hadde noe å spise. På strak arm lagde de deilig hjemmelaget pizza med elgkjøtt og løk. Tusen takk for fantastisk service.

Takk, ainbjo71

Takk for gode ord!
    Vi skjønar at det er utfordrande når det blir for langt mellom eteplassane etter vegen. I sommar har vi hatt open kafe frå kl 11-18 og laga middag til gjestene som bur hjå oss etter det.
    Som oftast kan det vere travelt nok, men vi har strekt oss langt for at det skal gå an å få ein matbit lell.
    Vi likar ikkje at folk skal reise frå Skjåk svoltne! :-)

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi var på veg hjem fra Ålesund, begynte å bli sultne litt etter Geirangerfjorden. Kjørte innom alle mulige spisesteder i lete etter mat. Alt var enten stengt eller fullt. Når vi kommer til Billingen så stikker vi innom og hører med de om det var mulig å kjøpe mat. Kjøkkenet stengte egentlig 18, to timer før vi kom dit. Men fikk som svar at det skulle de få til!:D Helt ypperlig pizza og service. Et must å stikke innom hvis du kjører forbi. Dette er noen som har knekt koden når det kommer til hvordan man skal drive en gjestegård! Veldig hyggelig folk og et koselig sted. Anbefales!!

Takk, Sondre B

Takk for gode ord!

Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Vi kom for å parkere bilen for 4 dagers tur i fjellene. Hadde tid til et glass vin før bussen tok oss til Grotli for turen i fjellet. Vinen smakte og veldig hyggelig service. Her vil vi bo etter 4 dager i fjellet. Så koselig ut, og det var det😀 slitne og svette, ølen smakte og herlig rom på loftet. Herlige senger med fossebrus. Nydelige farger og flotte bad i gangen. Middagen smakte supert. Beste elgkarbonadene. Vi måtte tidlig avgårde. Ingen problem vertskapet ordnet det. SERVICE👍kommer tilbake

Dato for oppholdet: august 2019
    2  Takk, annel939
    Marianne S, Eier på Billingen seterpensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2020

Takk for trivelig besøk og vakre ord!
    Velkommen tilbake!